Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów zorganizowana została wakacyjna loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.
Celem letniej kampanii promocyjnej Cukru Królewskiego jest zachęcenie wszystkich miłośników naturalnych słodkości do samodzielnego sporządzania przetworów.
W ramach „Słoika Królewskich Słodkości”, przez całe wakacje trwa wielka loteria Cukru Królewskiego, w której na konsumentów czekają 3 bony na sprzęt AGD o wartości 10 000zł każdy. Dodatkowo, organizatorzy przewidzieli dla pierwszych 3 000 uczestników konkursu nagrody gwarantowane, czyli zestawy do dekoracji słoików z przetworami. Aby wziąć udział w loterii, należy z 10 opakowań promocyjnego białego Cukru Królewskiego wyciąć znaczki loterii i wraz z kuponem konkursowym przesłać do organizatora.
Letnia kampania promocyjna to również konkursy dla czytelników prasy regionalnej oraz kluczowych kobiecych i kulinarnych serwisów internetowych. Nagrodami w konkursach są urządzenia AGD, czyli blendery i cyfrowe wagi kuchenne, a także zestawy do dekoracji słoików. Za realizację i koordynację tej części kampanii odpowiada Open Media. Dodatkowo krakowska agencja prowadzi intensywne działania PR w kilkudziesięciu tytułach, głównie prasy lifestylowej, kobiecej i branżowej.
„Słoik Królewskich Słodkości” intensywnie wspiera także kampania reklamowa w prasie kobiecej i handlowej, która zakończy się pod koniec sierpnia. Autorem koncepcji strategicznej i kreatywnej kampanii Cukru Królewskiego, a także koordynatorem loterii jest DEMO Effective Launching. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.