Aby skutecznie prowadzić działalność komercyjną z pomocą skryptu Magento, warto zadbać o odpowiednią optymalizację SEO przyszłego sklepu.
Wiadomym jest, że platforma Magento jest jednym z najpopularniejszym open-sourcowych silników dla e-sklepów. Jest to dość przyjazny system dla specjalistów SEO. Bazując nawet na podstawowych funkcjach systemu można dużo osiągnąć w kwestii optymalizacji SEO. A ze względu na łatwość modyfikacji oraz różne komercyjne moduły ten Magento ecommerce jest całkiem elastyczny, co znaczy że bardziej łatwy w dostosowaniu według własnych potrzeb.
Poniżej przygotowaliśmy listę rad, które pomogą Ci uniknąć najpopularniejszych błędów podczas optymalizacji silnika Magento.
- Warto aby sprawdzić czy Twój e-sklep nie występuje również pod linkiem adres-sklepu.pl/index.php. Jest to jeden z powodów, z których Google może nawet obniżyć widoczność e-sklepu na liście wyników wyszukiwania.
- Ze względu na to, że produkty można posortować według pozycji, nazwy czy ceny, a także na możliwość zmiany układu ich wyświetlania w kategoriach (siatka czy lista), te kombinacje mogą stać się powodem zwracania identycznej treści dla robotów wyszukiwarek i tym samym tworzenia kopii stron.
- Ponieważ adres Magento shop nie ma przedrostka www, dlatego link z www nie będzie działał. A ponieważ ta platforma sklepowa nie posiada tej opcji dostosowania, problem może być naprawiony tylko przez webmasterów.
- Nie zapominaj o utworzeniu mapy e-sklepu i wprowadzenie jej do Google Search Console.
- Pamiętaj, że wraz dokonaniu instalacji i uruchomieniu e-sklepu, Magento domyślnie dodaje przykładowe strony tekstowe które bardzo często zapomina się wyłączyć.
Aby skutecznie prowadzić działalność komercyjną z pomocą skryptu Magento, warto zadbać o odpowiednią optymalizację SEO przyszłego sklepu. Bardzo często mały prosty błąd, może stać się powodem słabszej widoczności e-sklepu w wyszukiwarkach w przyszłości. Więc, pamiętaj, że warto zadbać o optymalizację SEO już na samym początku tworzenie strony komercyjnej, opartej o Magento!
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.