Zarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się dodatkowych nakładów pracy związanych z zaopatrzeniem w tekstylia przemysłowe (czyściwa lub odzież roboczą) i tym samym oszczędza czas i nakłady. Może się zatem całkowicie skoncentrować na własnej działalności.

Usługodawca dostarczający tekstylia przejmuje od użytkownika całą logistykę (zdjęcie:Mewa).
Współpraca z profesjonalnym dostawcą usług tekstylnych takim jak Mewa ma dla użytkownika wiele zalet. Może on np. korzystać z fachowych porad w zakresie doboru odpowiednich dla niego produktów i usług. Ustalając z dostawcą tekstyliów dostawy i odbiory tekstyliów, ma zapewnione ich punktualne dostawy: jego pracownicy otrzymują do dyspozycji regularnie w ustalonych terminach czyste ubrania robocze na zmianę i nie musza ich sami prać w domu, Decydując się na czyściwa wielokrotne użytku użytkownik ma pewność, że nie zabraknie mu materiału do czyszczenia, bowiem czyściwa wielokrotnego użytku oferowane w ramach kompleksowej usługi to optymalne rozwiązanie dla każdego zakładu i warsztatu, pozwalające zaoszczędzić nakłady pracy związane z usuwaniem odpadów.
Klient otrzymuje tekstylia w ramach systemu kompleksowej usługi, która polega na dostarczaniu czystych tekstyliów i jednocześnie odbieraniu w ustalonych w umowie odstępach czasowych zabrudzonych tekstyliów, które są potem prane ekologicznie. Do użytkownika wysyłane są ponownie już czyste tekstylia. Uszkodzona odzież robocza jest naprawiana, a czyściwa nie nadające się już do użytku wymieniane są na nowe.
Usługodawca przejmuje przy tym całą logistykę, ale także obowiązki wobec organów ochrony środowiska, które należy spełnić w związku z użytkowaniem zabrudzonych czyściw. Użytkownik otrzymuje zatem zawsze czyste tekstylia wysokiej jakości od jednego dostawcy. Dzięki temu koszty są przejrzyste i przewidywalne, co pozwala użytkownikowi w sposób bardziej optymalny prowadzić działalność.
Usługa w zakresie tekstyliów, świadczona przez usługodawcę takiego jak Mewa, ma wiele zalet: usługodawca przejmuje czasochłonne działania organizacyjne, redukuje ilość odpadów dzięki wykorzystaniu trwałych tekstyliów wielokrotnego użytku o wysokiej jakości, a tym samym w większym stopniu przyczynia się również do zrównoważonego rozwoju.


Zabrudzone tekstylia prane są w sposób przyjazny dla środowiska (zdjęcie: Mewa).


Użytkownik otrzymuje czyste, wysokiej jakości tekstylia od jednego dostawcy (zdjęcie: Mewa).
Mewa
Mewa Grupa Przedsiębiorstw Mewa z siedzibą w Wiesbaden jest jednym z wiodących europejskich dostawców oferujących kompleksowy serwis tekstyliów przemysłowych i jest także wiodącą firmą tej branży w Niemczech. Głównymi elementami oferty są czyściwa wielokrotnego użytku, a także odzież robocza i ochronna dla przemysłu, rzemiosła, gastronomii oraz służby zdrowia. Usługa B2B obejmuje konsultacje, dostawę, pielęgnację i naprawę oraz wymianę tekstyliów zgodnie z certyfikowanymi standardami jakości, higieny i bezpieczeństwa. W Europie odzież roboczą firmy Mewa nosi ponad 1,1 mln pracowników, a około 3 mln osób używa czyściw wielokrotnego użytku firmy Mewa do czyszczenia maszyn i urządzeń. Mewa jest firmą rodzinną, posiada 48 lokalizacji, zatrudnia 6000 pracowników, zaopatruje ponad 200 000 klientów. W 2023 roku obroty firmy wyniosły 896 mln euro.Firma Mewa została założona w 1908 roku i jest pionierem w obszarze zrównoważonych usług tekstylnych. Strategia firmy jest konsekwentnie zorientowana na zrównoważony rozwój. Firma Mewa była wielokrotnie wyróżniana za zorientowanie na klienta oraz zarządzanie jakością i zasobami.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.