Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 internautów. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowej. Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań).
Sondaż został przeprowadzony przy udziale użytkowników serwisu społecznościowego Facebook i Goldenline, korzystających z usług wszystkich operatorów wymienionych w sondażu. Dodatkowym badanym czynnikiem, było sprawdzenie, czy uczestnik sondażu dalej korzysta z danej marki.
Wyniki sondażu:
4 miejsce: Plus GSM [18%]
3 miejsce: Play [20%]
2 miejsce: Era GSM [30%]
1 miejsce: Orange [32%] (najmniej lubiany operator)
Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań). Dla 77% badanych, wskazywana przez nich marka nie jest już operatorem telefonii komórkowej, z usług którego korzystają.
Sondaż jest pierwszym z cyklu krótkich badań negatywnych aspektów wybranych marek. Publikacji wyników oraz dyskusji na ten temat, służy grupa „Marki Niekochane” założonaw serwisie społecznościowym „Facebook” pn.
– To tylko pewna forma małego eksperymentu – mówi Jacek Kotarbiński, założyciel strony i współwydawca magazynu „Trade Marketer”. – Duże i znane marki, pomimo przeznaczania dużych budżetów na masową komunikację marketingową, czasami gubią istotę procesów biznesowych, jaką jest zadowolony i lojalny klient. Jestem przekonany, że nasze szybkie sondaże oraz dyskusje na ten temat, pozwolą zwrócić uwagę znanych i powszechnie rozpoznawanych brandów na jakość ich współpracy z klientem.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.