Planując konferencję o zasięgu międzynarodowym należy rozważnie wybrać lokal i jego lokalizację.

Organizacja konferencji biznesowej jest nie lada wyzwaniem dla gospodarza. Jeśli dodatkowo ma ona zasięg międzynarodowy to należy również zadbać o właściwy wybór lokalizacji. To, czy konferencja przebiegnie harmonijnie i efektownie zależne jest nie tylko od osób ją prowadzących, ale również od tego, czy sposób dotarcia gości na miejsce spotkania będzie dogodny, jak również od umiejętności i doświadczenia osób zaangażowanych w organizację całego przedsięwzięcia.
Dogodna lokalizacja dla każdego uczestnika
Planując konferencję należy w pierwszej kolejności uwzględnić potrzeby gości przybywających spoza naszego kraju. Zwykle większość z nich będzie podróżować samolotem, dlatego jako miejsce konferencji warto wybrać miasto dobrze skomunikowane z resztą Europy i świata, takie jak Katowice. Przykładowo, wynajmując salę konferencyjną w Katowicach w hotelu DeSilva nie tylko zapewniamy gościom pobyt w obiekcie usytuowanym możliwie blisko portu lotniczego (zaledwie 1,7 km), ale również transport z i do obiektu firmowym Shuttle Busem. Co więcej, Katowice posiadają również rozwiniętą infrastrukturę drogową, dlatego również dojazd z innych części kraju nie powinien stanowić problemu.
Prestiż obiektu hotelowego i profesjonalne zaplecze gastronomiczne
Organizując konferencję dobrze jest również wybrać odpowiednio dostosowany do tego typu przedsięwzięć obiekt hotelowy. Dedykowane spotkaniom biznesowym takie sale jak – https://www.desilva.pl/katowice/oferta_konferencyjna zapewniają nie tylko odpowiednio dużą przestrzeń dla wszystkich uczestników spotkania, ale również niezbędne wyposażenie w sprzęt multimedialny. Sala konferencyjna w Katowicach usytuowana w dobrej klasy obiekcie hotelowym zapewni także doświadczoną i profesjonalną obsługę techniczną oraz gastronomiczną konferencji. Co więcej, wynajmując salę konferencyjną w Katowicach można liczyć również na atrakcyjny cenowo pakiet konferencyjny, który nie tylko obejmuje najem pomieszczenia, ale również gwarantuje smaczne i sycące posiłki, a także specjalne ceny pokoi dla uczestników konferencji.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...