Wymagania pracowników są coraz większe. Dzisiaj dobre wynagrodzenie przestaje już wystarczać, jeśli chcemy mieć pewność, że uda się nam zatrudnić wysokiej klasy specjalistów, którzy będą z zaangażowaniem podchodzić do powierzonych im obowiązków. Dlatego coraz więcej firm sięga po benefity pracownicze, do których zalicza się między innymi owoce do biura. To oryginalny benefit, który przynosi szereg korzyści. Jego atutem jest to, że jest łatwo dostępny, a także nie generuje zbyt dużych kosztów dla pracodawcy.

Co zyskamy, zapewniając pracownikom benefity pracownicze?
Zacznijmy od tego, co przynoszą nam benefity pracownicze. Korzyści jest wiele. Przede wszystkim jest to dobry sposób na to, aby pokazać pracownikom, że są dla nas ważni. Jeśli zapewniamy im coś ponad obowiązkowe wynagrodzenie, pokazujemy, że ich doceniamy i chcemy o nich zadbać. To z kolei wywołuje wiele przyjemnych emocji, które czuć lubi każdy z nas. Pracownik, który otrzymuje benefity pracownicze, jest bardziej zaangażowany w pracę. Czuje się bowiem zobowiązany wobec pracodawcy – przecież dostaje coś, czego pracodawca dać mu nie musi. W efekcie pracuje lepiej, chętniej. Owoce do biura i inne benefity sprawiają także, że pracownicy czują się bardziej przywiązani do firmy. Rzadziej zmieniają pracę, co jest niewątpliwie zjawiskiem niezwykle korzystnym z punktu widzenia pracodawcy. Benefity to sposób na zbudowanie solidnego zespołu.
Dlaczego owoce do biura to dobry wybór?
Wyżej opisaliśmy korzyści, jakie przynoszą wszystkie benefity pracownicze. Wspomnieliśmy, że zapewniają je również owoce. Decydując się na taki benefit, warto jednak pamiętać, że zyskamy coś jeszcze: zdrowych pracowników. Owoce to solidna porcja witamin i minerałów, bez których nasz organizm nie jest w stanie funkcjonować prawidłowo. Zapewniając pracownikom owoce do biura, dbamy o ich zdrowie. Dzięki temu możemy liczyć na to, że będą oni chorowali znacznie mniej. Przekłada się to na mniejszą absencję w pracy, co z kolei wpływa istotnie na proces funkcjonowania firmy.
Skąd wziąć owoce do biura?
Pytanie to zadaje wielu przedsiębiorców, którzy podjęli decyzję o zapewnieniu swoim pracownikom owocowych dni. Okazuje się, że odpowiedź na nie jest naprawdę bardzo prosta. Obecnie na rynku działają firmy zajmujące się dostarczaniem owoców do biur. Oferują szybką realizację i świeże produkty pochodzące od sprawdzonych dostawców. Wystarczy złożyć zamówienie i czekać aż owoce dotrą do firmy. To jedyne, o co musi martwić się pracodawca. Plusem tego benefitu są naprawdę przystępne ceny. Decydując się na owoce do biura, nie trzeba martwić się zbyt dużym wydatkiem.
Jakie owoce do biura wybrać?
Przede wszystkim warto zadbać o to, aby pracownicy mieli wybór. Trzeba bowiem pamiętać, że nie każdy lubi te same owoce. Dobre firmy zajmujące się dostarczaniem owoców do biura oferują wiele opcji do wyboru. W grę wchodzą paczki składające się z jabłek, bananów, owoców sezonowych oraz takie, w których znajdują się owoce egzotyczne. Wyborem idealnym na okres jesienno – zimowy są zestawy rozgrzewające, w których pracownicy znajdą imbir, cytryny, miód, pomarańcze.
Artykuł powstał we współpracy merytorycznej z https://dailyfruits.pl/
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.