Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.
Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social media, łącząc wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań interaktywnych i kompetencje public relations. Oferta Ostrygi obejmuje m.in. social media marketing, e-PR, social gaming, brand blogging, content marketing, współpracę z liderami opinii czy crowdsourcing.
– Ostatni rok pokazał nam ogromny potencjał biznesowy drzemiący w społecznościach. Rosnące grono klientów, oczekujących od nas doradztwa w obszarze social media, zaowocowało wydzieleniem Ostrygi – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający w OS3 multimedia.
Na czele Ostrygi staje Anita Wojtaś-Jakubowska, zajmująca stanowiska Dyrektora Strategii. Wcześniej przez blisko 7 lat była PR-owcem w branży internetowej: od 2003 do początku 2010 roku zarządzała strategicznym PR w Grupie Pracuj, firmie będącej właścicielem portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl.
– Punktem wyjścia naszych działań jest strategia, skrojona „na miarę” dla konkretnej marki. Nie idziemy za modą na „zbieranie fanów” i odradzamy to także naszych klientom, jeśli na nic się to nie przekłada. Strategia społecznościowa ma przynieść konkretny biznesowy efekt: sprzedażowy, wizerunkowy, badawczy czy komunikacyjny. To strategiczne, biznesowe podejście doceniło we współpracy z nami już wiele firm – wyjaśnia Anita Wojtaś-Jakubowska.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.