Zespół strategii agencji interaktywnej OS3 został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Bartłomiej Piekło i Wojciech Wawrzyniak. Zarządzana przez Piotra Szymanka, Strategic Directora grupa konsultantów składa się teraz ze strategic plannerów, researcherów oraz architektów informacji.
Rozbudowa działu strategicznego naszej agencji jest potwierdzeniem skuteczności przyjętego przez nas w zeszłym roku planu rozszerzenia portfolio o właśnie takie usługi. – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3.
Bartłomiej Piekło obejmie stanowisko Strategic Plannera, a Wojciech Wawrzyniak User Experience Designera.
Dziś agencja interaktywna jeżeli chce być traktowana przez klientów jak partner w biznesie nie może świadczyć jedynie usług budowy serwisów internetowych. Za proponowanymi działaniami musi iść myśl strategiczna potwierdzona doświadczeniem tworzących ją konsultantów i szeregiem badań. O tym, że klienci od agencji wymagają strategicznego doradztwa marketingowego przekonujemy się na każdym kroku. Wygrywamy przetargi przede wszystkim dzięki dobrym strategiom – świetnym przykładem jest choćby niedawno pozyskana przez nas marka Akuna. – wyjaśnia Marcin Maj.
Bartomiej Piekło jest tegorocznym absolwentem specjalności strategia reklamy w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Uczestniczył w studenckim projekcie marketingowym „Promocja marki w Internecie”. Wcześniej pracował jako PR Manager w agencji brandingowej Bakalie Studio Brandingowe. Współpracował także przy tworzeniu portalu internetowego Forum Komunikacji Społecznej gdzie odpowiadał za research informacji oraz opracowywanie i redakcję tekstów.
Wojciech Wawrzyniak ma trzy letnie doświadczenie w zakresie projektów user experience. Swoją karierę rozpoczął w londyńskim biurze agencji Qmediastream. Przed przejściem do OS3 jako User Experience Designer odpowiadał za architekturę informacji oraz projektowanie interakcji projektów realizowanych przez brytyjską agencję Human Networks. Jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki oraz London College of Communication.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.