Otineo poszerza ofertę o badania marketingowe

Opublikowano: 24 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi:

Otineo.com, platforma, której użytkownicy za oglądanie reklam wideo mogą bezpłatnie rozmawiać z telefonów stacjonarnych lub otrzymać darmowe doładowania do telefonów komórkowych wprowadziła nowe funkcjonalności dla reklamodawców. Umożliwiają one między innymi prowadzenie badań marketingowych. System Otineo umożliwia prowadzenie wśród użytkowników badań ankietowych, które generowane są przed lub po emitowanych spotach wideo. Badania są organizowane w dowolnie wyselekcjonowanych przez marketerów grupach użytkowników.

W najbliższym czasie na bazie narzędzi do badań, Otineo.com planuje uruchomić własne cykliczne badania wśród internautów mające na celu bieżące badanie efektywności kampanii wideo prowadzonych w polskim Internecie.

Tomasz UchańskiOtineo poszerza ofertę o badania marketingowe

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski