Otwarto Knowledge Village – nowe Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe w Warszawie

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod koniec czerwca otwarte zostało Knowledge Village, nowoczesne, warszawskie Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne o powierzchni 1400 mkw. Miejsce zostało stworzone z myślą o firmach i instytucjach, świadczących usługi dla gospodarki opartej na wiedzy, które mają znaleźć tu możliwość zaistnienia i współpracy, w formie odpowiadającej ich potrzebom, wielkości i potencjałowi.

Knowledge Village posiada w swojej ofercie:

  • Zaplecze szkoleniowe – osiem kompleksowo wyposażonych sal szkoleniowych (także szkolenia komputerowe, całodzienny serwis kawowy, możliwość przygotowania materiałów szkoleniowych – drukowania i kserowania na miejscu, dostęp do business center);
  • Centrum biznesowe – dostęp do biura wyposażonego w drukarki, faksy, skanery, kopiarki, wielodostępowe linie telefoniczne; obsługa informatyczna i pomoc techniczna oraz szybkie łącze internetowe, możliwość korzystania z audio- i wideokonferencji; pełny serwis asystencki;
  • Laboratoria – multimedialne, językowe, laboratoria badań focus group, CAWI, CATI, eye tracking, laboatoria rozwiązań sieciowych; studio nagrań audio/video; możliwość korzystania z systemów CRM, Contact Center, platform LMCS oraz z porad ekspertów.

Knowledge Village powstało w ramach EduKlastra – Nowe Media w Edukacji, koordynowanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Nowoczesną Firmą. Jest pierwszym ze zrealizowanych projektów w ramach przyjętej przez EduKlastra koncepcji rozwoju. W kolejnych etapach powstanie sieć obiektów Knowledge Village w pięciu największych ośrodkach biznesowych oraz duża inwestycja w obrębie Warszawy.

Dawid ZarazińskiOtwarto Knowledge Village – nowe Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe w Warszawie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.