OutletMeblowy.pl podjął działania, które są prawdziwą innowacją. Niedawno otwarty sklep internetowy na portalu społecznościowym Facebook.com powstał we współpracy z Gupą AMP Media. Sklep zawiera ofertę wyprzedażową mebli ekskluzywnych marek, tj. Kler, Natuzzi, Koinor, Sofitalia czy Calligaris.
Jest to ukłon w stronę użytkowników portalu społecznościowego Facebook.com. To właśnie z myślą o nich została przygotowana sklepowa oferta zawierająca luksusowe elementy wystroju wnętrz marek zarówno polskich jak i zachodnich. Projekt sklepu wpisuje się w ideę social shopping – obecnego trendu w Internecie.
– Stworzyliśmy innowacyjne narzędzie i opracowaliśmy formę sprzedaży na portalu Facebook.com. Jest to jedna z pierwszych tego rodzaju inicjatyw dotycząca takiej formy sprzedaży podobnego asortymentu zarówno w Polsce jak i na terenie państw Unii Europejskiej. Mamy nadzieję na dalsze działania w kierunku social shoppingu – mówi Tomasz Krzemiński, manager zarządzający OutletMeblowy.pl
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.