Fabryka Cukiernicza Kopernik usprawnia komunikację z kluczowymi odbiorcami – sieciami handlowymi – dzięki platformie elektronicznej wymiany danych (EDI) w systemie SAP. Nowe rozwiązanie funkcjonuje w modelu outsourcingu w BCC.
Od grudnia 2005 toruński producent pierników wymienia komunikaty elektroniczne z pierwszymi odbiorcami. Elektroniczne dokumenty zamówień, spływające z sieci handlowych, trafiają bezpośrednio do systemu SAP Kopernika jako zlecenia sprzedaży. Komunikacja obejmuje też przesyłanie faktur do odbiorców. Zastosowane rozwiązanie umożliwia płynne przejście przedsiębiorstwa na standardy e-faktury, zgodne z aktualnymi wymaganiami prawnymi.
Uruchomiona przez BCC w systemie SAP Kopernika platforma integracyjna EDI jest oparta na technologii integracyjnej SAP Business Connector, pozwalając na łatwe rozszerzanie rozwiązania o kolejne sieci handlowe i kolejne rodzaje komunikatów. Rozwiązanie funkcjonuje na serwerze w centrum outsourcingowym BCC. Zgodnie z podpisanym kontraktem, BCC odpowiada za administrację rozwiązaniem i prowadzi stały monitoring poprawności realizowanej komunikacji.
Przemysław Myśliwy, Członek Zarządu Kopernik SA, ocenia: 'Dzięki elektronicznej wymianie danych upraszczamy i ulepszamy procesy logistyczne z najważniejszymi klientami. Outsourcing platformy EDI w BCC oznacza, że nie musimy zajmować się stroną administracyjną rozwiązania. W ramach stałej opłaty możemy oczekiwać pełnej sprawności i niezawodności komunikacji’.
Fabryka Cukiernicza Kopernik SA korzysta z systemu SAP od stycznia 2005 roku w zakresie finansów i kontrolingu, zaopatrzenia, produkcji, sprzedaży oraz zarządzania personelem. Wdrożenie było prowadzone wspólnie przez konsultantów BCC i firmy 7milowy, w oparciu o prekonfigurowany system SPRINT. Wszystkie rozwiązania SAP Kopernika funkcjonują w modelu pełnego outsourcingu i są administrowane przez centrum serwisowe BCC.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.