Paczkomaty obsługują klientów e-sklepu Intymna.pl

Paczkomaty 24/7 usługa pocztowa uruchomiona przez firmę InPost – są już dostępne dla klientów sklepu internetowego Intymna.pl.

Dzięki nim użytkownicy serwisu, którzy zalogują się na stronie www.projekt01.pl i przyłączą się do społeczności testującej usługę, będą mogli zamawiać wybrane towary wybierając opcję „Wyślij do paczkomatu”. Skorzystanie z najnowszej propozycji InPost gwarantuje odbiór przesyłek zamówionych on-line w dogodnej lokalizacji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez oczekiwania w kolejkach.

Usługa Paczkomaty 24/7 została uruchomiona przez InPost w czerwcu 2009 roku. Partnerami innowacyjnego rozwiązania już w pierwszej fazie projektu zostali kluczowi przedstawiciele sektora e-handlu: Intymna.pl, Komputronik.pl oraz Merlin.pl.

„Paczkomaty 24/7 są w naszej opinii znakomitym ułatwieniem dla klientów e-sklepów. Jako pierwsi mogą się o tym przekonać konsumenci serwisu Intymna.pl. Wierzymy, że zamawiający zakupy do paczkomatu szybko dostrzegą udogodnienia nowej usługi i staną się jej stałymi użytkownikami. Mamy też nadzieję, że dzięki współpracy nasz partner pozyska nowych klientów, a my kolejnych ambasadorów marki” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Intymna.pl jest pierwszym z trzech partnerów biznesowych, którzy biorą udział w Projekcie 01, umożliwiając tym samym korzystanie z usługi Paczkomaty 24/7 swoim klientom.

„Paczkomaty 24/7 to prawdziwa rewolucja na polskim rynku e-commerce. Usługa gwarantuje klientom naszego sklepu możliwość odbioru zakupów dokonanych w sieci w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania, bez oczekiwania w kolejce i zbędnych formalności. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy Intymna.pl szybko dostrzegą zalety nowego rozwiązania i przyłączą się do Projektu 01” – mówi Dagmara Malczewska-Grzelak, członek zarządu Intymna.pl.

W ramach działań promocyjnych Paczkomatów 24/7 InPost prowadził od 20 lipca 2009 roku kampanię internetową na portalach Interia.pl i Wp.pl oraz pozostałych serwisach dedykowanych rynkowi e-commerce. Na stronach głównych portali, a także na podstronach poświęconych zakupom w Internecie wyświetlane były różne typy bannerów (double-billboard, navibox, to player). Kampanię skierowano do użytkowników sieci, a jej celem była rekrutacja 10 tys. osób do programu Projekt 01. Za dobór oraz zakup mediów odpowiadał The Media Insight, a linie kreacyjne zostały stworzone przez agencję FireFly Creation.
www.projekt01.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top