Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron.
Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z pakietów różni się zakresem stosowanych analiz, tak zwanych heurystyk. Strona klienta jest badana pod kątem najważniejszych z punktu usability kryteriów, takich jak na przykład czytelność, architektura informacji, układ strony, stosowana technologia, percepcja użytkownika itp. W bardziej rozbudowanych pakietach możliwe jest także podstawowe badanie typu eye tracking.
Przegląd pakietów usability:
Pakiet „easy”
Dla małych stron firmowych. Badanie zawiera około 50 heurystyk najważniejszych heurystyk z zakresu architektury strony, czytelności prezentowanych informacji, sposobu nawigacji i postrzegania strony przez użytkowników.
Pakiet „normal”
Dla średnich stron, które posiadają bardziej rozbudowaną ofertą oraz małe strony dla ambitnych właścicieli, którzy chcą zrobić szerszy zakres badań. Badanie zawiera około 100 heurystyk, w tym wszystkie analizy wchodzące w zakres pakietu „easy”
Pakiet „optimum”
Propozycja zawiera wszystkie heurystyki stosowane w pakiecie „normal” plus podstawową analizę strony opartą na badaniu eyetracking.
Pakiet „perfect”
Badanie przygotowane indywidualnie. Zawiera całą ofertę badań usability Perfect One oraz partnerów.
Pełna informacja o pakietach dostępna jest na stronie: http://www.perfectone.pl/oferta/pakiety_usability/
Nowa oferta skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które nie chcą lub nie mogą angażować zbyt dużych środków na zaawansowane badania użyteczności. Pakiety przeznaczone są także dla tych właścicieli stron, którzy zamierzają przebudować swoje firmowe strony lub poddać je modyfikacjom. Wyniki przeprowadzonych analiz mogą stanowić materiał wskazujący co i jak powinno być zmienione lub poprawione.
O badaniach użyteczności stron mówi się i pisze zazwyczaj przy okazji dużych firm i dużych projektów, gdzie wydatki na ten cel są bardzo duże. Tworzy to fikcyjny obraz pokazujący badania usability jako drogie i zarezerwowane dla bogatych firm. To nieprawda. Chcemy pokazać, że małe firmy o ograniczonym budżecie także powinny badać swoje strony pod kątem ich użyteczności i funkcjonalności. Często nawet niewielkie poprawki mogą zwiększyć komfort korzystania ze strony i jej ergonomię, usprawnić komunikacje z klientami czy poprawić sprzedaż. – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy Perfect One.
Konkurs dla czytelników serwisu e-biznes.pl
Firma Perfect One ufundowała dwa pakiety „easy” (rynkowa cena jednego pakietu 490 zł netto).
Jak można wygrać nagrodę? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego warto badać użyteczność i funkcjonalność firmowych stron internetowych?” i wysłać do redakcji e-biznes.pl korzystając z formularza. Dwie najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone.
Uwaga! Konkurs przeznaczony jest tylko dla firm. Szczegóły konkursu na stronie e-biznes.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.