Polska Agencja Prasowa oraz netPR.pl – dostawca rozwiązań internetowych dla branży public relations – udostępniły nową usługę polegającą na dostarczeniu informacji prasowych z poziomu biur prasowych firm i instytucji bezpośrednio do systemu redakcyjnego PAP.
Nowa usługa możliwa jest dzięki integracji aplikacji biura prasowego z systemem redakcyjnym agencji. Jedno dodatkowe kliknięcie w trakcie procesu publikacji informacji prasowej na witrynie firmy sprawi, że trafi ona do panelu administracyjnego Serwisu Informacji Zleconych PAP, a stamtąd – do systemu edycyjnego PAP. Dzięki nowej usłudze firma zyskuje dodatkowo gwarancję, że informacja zostanie przeczytana w Polskiej Agencji Prasowej i to nawet po kilku minutach od jej opublikowania na witrynie firmowej.
Lawinowo rosnąca liczba informacji prasowych w sieci powoduje, że nawet najbardziej wartościowe z nich mogą umknąć uwadze mediów. Wiele firm, które przekazują informacje do redakcji wyłącznie lub głównie za pośrednictwem e-maila, ma również problem z ich uwiarygodnieniem. Uruchomiona wspólnie z PAP usługa narzuca proces komunikowania, w którym pierwszym krokiem jest publikacja informacji na stronach internetowych firmy. Szybkość, niezawodność i forma przekazu bezpośrednio do PAP podnosi wartość tego kanału komunikacji, zwiększając szanse na zauważenie informacji i jej wykorzystanie w materiałach dziennikarskich, przy zachowaniu bezwzględnej zasady braku jakichkolwiek zobowiązań dziennikarskich PAP względem zleceniodawcy.
'Dla firm korzystających z systemów prasowych netPR.pl istotnym jest to, że wzbogaciły się o kolejny, bardzo ważny kanał dystrybucji informacji, który podniesie efektywność ich komunikowania. Dla nas ważny jest również walor edukacyjny przedsięwzięcia i możliwość pokazania, że internet jest bardzo dobrą bazą do tworzenia złożonych systemów zarządzania informacją, które przy prostej obsłudze gwarantuje wielokanałowe dotarcie z do mediów i ostatecznych odbiorców z poziomu zarządzania witryną firmy.’ – mówi Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.
'Oddajemy w ręce specjalistów PR nowoczesne narzędzie komunikacji, które uwzglednia specyfikę współczesnych medów i wymogi agencji prasowych pozwalając dotrzeć bezpośrednio do dziennikarzy i redakcji, wzmacniając i uwiarygadniając przekaz. Jednocześnie nasza współpraca z netPR.pl to wyraźny sygnał dla środowiska PR, że tego typu narzędzi media relations nie można już bagatelizować, ale traktować jako ważne narzędzie współczesnej komunikacji zewnętrznej.’ – uważa Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Zespołu Informacj Zleconych PAP.
Dodatkowym atutem nowej usługi jest również dystrybucja informacji kanałami PAP obejmującymi Serwis Informacyjny PAP, agencyjne serwisy tematyczne oraz wysyłkę pocztą elektroniczną do zainteresowanych dziennikarzy w redakcjach magazynów specjalistycznych i subskrybentów biuletynu prasowego. Zastosowane przy wdrożeniu usługi rozwiązania technologiczne pozwoliły na zachowanie poziomu cen obowiązującego cennika Serwisu Informacji Zleconych PAP.
Usługa może być natychmiastowo uruchomiona w biurach prasowych kilkudziesięciu polskich firm i agencji PR. Wstępne zainteresowanie wyraziło już kilka z nich.
Projekt jest realizowany w ramach umowy partnerskiej zawartej pomiędzy PAP i netPR.pl w ubiegłym roku. Współpraca obejmuje również działania edukacyjne i promocyjne w zakresie rozwoju współczesnych narzędzi komunikacji i media relations w internecie. Działania te będą skierowane zarówno do specjalistów PR w agencjach public relations i korporacjach, jak i do wykładowców i trenerów na polskich uczelniach i w firmach szkoleniowych..
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.