DotConnectAfrica (DCA), jedna z organizacji planujących zarządzanie domeną .AFRICA jako nowego TLD, poszukuje partnera technicznego, który wspomógł by prowadzenie rejestru.
W komunikacje prasowym DCA wspomina o swoich oczekiwaniach względem potencjalnego partnera. Powinien „być obecny lub mieć doświadczenie na rynkach rozwijających się”. Zainteresowane firmy mogą zgłosić się do DCA – ta zapowiada, że skontaktuje się z wybranymi.
Afryka ma obecnie ok. 110 mln internautów. To zaledwie ok. 10 proc. populacji – potencjał rozwoju jest więc spory. Czy wspólna domena może odnieść sukces? Najbliżej takiej idei jest .ASIA, która ma ok. 185 tys. aktywnych użytkowników. Wydaje się więc, że pomysł wprowadzenia rozszerzenia .AFRICA może nie być taki zły.
DCA jest jedną z dwóch co najmniej organizacji, które chcą walczyć o afrykańską końcówkę. Drugą z nich jest Dot Africa. Zgodnie z zasadami ICANN, .AFRICA przyznana zostanie takiemu podmiotowi, którego działania zostaną poparte przez oficjalne władze regionu. W tym przypadku decydujący głos może więc należeć do Unii Afrykańskiej.
[Za: DotConnectAfrica, DomainIncite]
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.