3 października w Warszawie odbędzie się 2 edycja konferencji Digital Commerce organizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Hasłem przewodnim konferencji jest – wejście sklepu w model omnichannel.
Sprzedaż wielokanałowa to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed branżą ecommerce w najbliższym czasie. Tylko przemyślana i spójna strategia integracji różnych kanałów sprzedaży przyniesie oczekiwane efekty biznesowi, dlatego tak ważna jest edukacja na temat aktualnych trendów i praktycznych narzędzi, które wspierają wejście sklepów w model omnichannel. Jako organizacja, która aktywnie rozwija branżę e-handlu, organizujemy 2 edycję konferencji ukierunkowaną na wsparcie sklepów w tym kluczowym obszarze – informuje Patrycja Sass- Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Ogromnym atutem konferencji jest program, który odpowiada na realne problemy i oczekiwania sklepów dzięki temu, że został opracowany przez ekspertów e-Izby reprezentowanych właśnie przez właścicieli sklepów online.
Program Digital Commerce – wejście sklepu w model omnichannel – jest podzielony na trzy bloki tematyczne ogniskujące najważniejsze obszary związane ze sprzedażą wielokanałową:
- Procesy technologiczne w omnichannel – dla osób odpowiedzialnych za technologie,
- Marketing w omnichannel: dla osób odpowiedzialnych za marketing,
- Biznes omnichannel
W gronie prelegentów wystąpią – Roman Baluta, CEO ORBA; Aniceta Cymbała, Business Integration Manager, SMG DNA; Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży Ecommerce, Przelewy24; Marcin Klimaszewski, Prezes Zarządu Cloudpack; Łukasz Plona, Head of SEM w Value Media (Group One) i Sylwia Chmielewska, Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media (Group One); Karolina Lejman – Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank; Kubilay Sengun, Managing Director – Europe at Insider; Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce; Andrzej Rybak, CEO Way2Send.
Podczas konferencji odbędzie się również panel dyskusyjny zatytułowany – Omnichannel – kanibalizacja czy mit – który poprowadzi Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce.
Konferencja dedykowana jest sklepom, przedstawicielom firm sprzedających zarówno online jak i offline, a także firmom handlowym planującym uruchomienie sprzedaży wielokanałowej. Wydarzenie ma charakter bardzo praktyczny – zarówno w obszarze edukacji jak i networkingu.
Sponsorami konferencji są: Przelewy24, ORBA i Way2Send.
Patroni medialni: portalspozywczy.pl, NowyMarketing, mensis.pl, ISBhandel. e-biznes.pl oraz _magazyn allegro.
Szczegółowy program dostępny jest na stronie: www.ecpdigital.pl.