6. edycja Meet Magento

Data: 18.09.2017 - 19.09.2017, Stara Zajezdnia Kraków

Konferencja Meet Magento to już klasyk na jesiennej mapie konferencji branżowych. Jest to biznesowe i technologiczne spotkanie entuzjastów platformy Magento, obecnie najbardziej popularnego oprogramowania E-commerce na świecie.  Po trzech edycjach w Warszawie i dwóch w Poznaniu – tym razem konferencja odbędzie się w Krakowie, w Starej Zajezdni.

Dla kogo?

Już 18-19 września możemy spodziewać się pomarańczowej fali na krakowskim Kazimierzu. Każdy, kto pracuje z platformą Magento lub rozważa taki scenariusz powinien koniecznie wybrać się w tym czasie do Krakowa. Agenda ułożona jest pod kątem trzech głównych grup:

  • Pierwsza grupa to osoby reprezentujące sklepy internetowe – właściciele, menadżerowie, osoby odpowiedzialne za rozwój omnichannel;
  • Druga grupa, to osoby pracujące w agencjach wdrożeniowych i software house’ach oraz firmach wspierających E-commerce – CEO, kadra zarządzająca
    i osoby działające w obszarze rozwoju i rynków zagranicznych;
  • Trzecia grupa, to programiści (backend i frontend), architekci, specjaliści związani z SEO czy infrastrukturą serwerową.

Warto też podkreślić, że na konferencji pojawiają się uczestnicy z całej Polski, a ponad 1/3 wszystkich uczestników, to goście z zagranicy: Niemiec, Ukrainy, Słowacji, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych czy Hiszpanii.  Również Magento będzie miało silną 7-osobową reprezentację, tak więc wszyscy, którzy chcą porozmawiać bezpośrednio, będą mieli ku temu świetną okazję.

Swoją obecność zapowiedziało również pięciu uczestników, którzy otrzymali w tym roku tytuł Magento Master. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez Magento w oparciu o osobiste zaangażowanie w rozwój społeczności i oraz samej platformy.

Co nowego?

Tegoroczna edycja Meet Magento jest w dużej mierze skoncentrowany na odbiorcach związanych ze sklepami internetowymi – zarówno tymi, które już pracują na Magento, jak i tymi, które dopiero rozważają migrację. Organiatorzy – SNOW.DOG oraz BOLD Agency – przewidzieli w agendzie dwie istotne nowości:

  • Maraton Case Study: pierwszego dnia konferencji zaplanowanych jest 10 prezentacji, które pokażą specyfikę wdrożenia interesujących sklepów internetowych. Większość z tych wdrożeń to Magento 2. Spodziewać się możemy prezentacji takich firm jak Hatimeria, Divante, Orba, Global4Net czy Creatuity.
  • Akademia E-commerce Menagera: całodniowe zajęcia dla przedstawicieli sklepów poprowadzone w formie wykładowo-warsztatowej na tematy takie jak kształtowanie strategii sprzedażowych, optymalizacje procesów zakupowych, multisklepowość/multiwalutowość, konfiguracja działań promocyjnych i wiele innych. Zajęcia prowadzą eksperci i praktycy na co dzień pracujący z Magento.

Pełną agendę można zobaczyć na stronie konferencji.

Organizatorzy przewidzieli też szereg dodatkowych atrakcji dla uczestników – wyjątkowe After Party na wiślańskiej barce. W zeszłym roku imprezę uświetnił barmański pokaz molekularny z ciekłym azotem, dwa lata temu rzeźbienie w lodzie piłą mechaniczną. Co będzie w tym roku – dowiedzą się uczestnicy już za kilka tygodni.



Wczytuję mapę...
Dawid Zaraziński6. edycja Meet Magento