AGILE MARKETING. Jak wykorzystać elastyczne podejście do optymalizacji działań marketingowych

Data: 16.11.2016 - 17.11.2016, Rzeczpospolita Warszawa

W imieniu organizatorów zapraszamy na jedyne na polskim rynku warsztaty poświęcone wykorzystaniu Agile w marketingu. 

  • Case studies prezentujące metody elastycznego zarządzania pracownikami i procesami marketingowymi – InPost, Philips, Lux Med, Vattenfall, DHL.
  • Interaktywne sesje ćwiczeniowe prowadzone przez doświadczonych trenerów Agile.

Odrzuć solidny plan a postaw na szybką adaptację! Bieżąca optymalizacja działań staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu zarządzania procesami w marketingu. Realizacja kampanii marketingowych w kanałach Digital stanowi coraz większe wyzwanie i determinuje konieczność wykazania się refleksem i elastycznością. W odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby szkoleniowe, przygotowaliśmy pierwsze na polskim rynku warsztaty, w całości poświęcone wykorzystaniu Agile w marketingu.

Program gwarantuje możliwość zdobycia wiedzy na temat mechanizmów elastycznego zarządzania pracownikami i procesami marketingowymi. Interaktywna formuła spotkania pozwoli wypracować narzędzia, które umożliwią skuteczną optymalizację kosztów marketingowych i sukcesy w krótkim czasie.

Więcej informacji na tej stronie.

agile_708x440



Dawid ZarazińskiAGILE MARKETING. Jak wykorzystać elastyczne podejście do optymalizacji działań marketingowych