Odkąd technologie mobilne stały się częścią naszego życia codziennego, rynek zalewany jest coraz nowszymi urządzeniami i technologiami, które mają na celu usprawnienie działalności firmy. W związku z tym, zapraszamy do udziału w wydarzeniu, które będzie platformą wymiany informacji i doświadczeń dla wszystkich przedstawicieli rynku – producentów, dystrybutorów, dostawców a przede wszystkim klientów.
Wybrane tematy prelekcji:
– Hybrydowe (cross-platformowe) aplikacje mobilne – Łukasz Olejarczuk (Bank Zachodni WBK)
– Zainspiruj się! Podsumowanie międzynarodowego badania UXalliance, analizującego trendy w bankowych aplikacjach mobilnych – Monika Banach i Krzysztof Kozak (Symetria)
– To BYOD or not to BYOD? – zalety oraz wady rozwiązania – Łukasz Dzierżak (Blackberry)
– Mobile w biznesie – rozwiązania o największej wartości dla przedsiębiorstwa – Piotr Kaczmarek-Kurczak (Akademia Leona Koźmińskiego)
– Widok 360-stopni danych Klienta jako podstawa mobilnych rozwiązań eCommerce, na przykładzie sektora edukacji – Mariusz Misiek (British Council)
– Ogromne możliwości i nieoczekiwane przeszkody – praktyczne rady dla planujących badanie klientów mobilnych za pomocą aplikacji monitorujących mobiSTAT (TNS)
– Jak zarabiaś na mobile’u? Ciekawe zastosowania mobile marketingu w biznesie na przykładzie branży hotelarskiej – Michał Miernik (niezależny ekspert)
Wśród uczestników rozlosowane zostaną nagrody. Będą to m.in.: zaproszenia do kina, książki, vouchery do włoskiej restauracji oraz na sushi.
Szczegóły oraz formularz bezpłatnej rejestracji dostępny na stronie: gigacon.pl/event/nmt_06_2015/
Kontakt dla uczestników:
Basia Kupis
[email protected]