Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail w Polsce. II edycja forum odbywać się będzie pod hasłem #rentowność w dobie kryzysu. Agenda wydarzenia powstała na podstawie doświadczeń liderów i ekspertów rynku e-commerce.
E-COMMERCE CHALLENGE to doskonała okazja do branżowego networkingu oraz niepowtarzalna okazja do wspólnej debaty na temat jakże wymagających wyzwań stojących przed branżą w 2023 r.
Dziś dyrektorzy e-commerce nie skupiają się na trendach i rozwoju, interesuje ich głównie utrzymanie planu i wyniku na rok 2023. Ze względu na rosnące koszty wiele pomysłów, które firmy chciały wdrożyć, ulega zawieszeniu – mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director brave conferences.
Podczas II forum E-Commerce Challenge podejmiemy dyskusję na temat najważniejszych wyzwań stojących przed branżą:
- rentowność;
- optymalizacja działań operacyjnych;
- zarządzanie kosztami;
- konwersja;
- marketplace;
- delivery excellence;
- rozwój i doskonalenie UX;
- retencja;
- pozyskanie klienta;
- cross border commerce.
W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : Amazon, Ania Kruk, Answear, Bielenda Kosmetyki Naturalne, Moliera2, Castorama, Carrefour Italia, Danon, Duka, Empik Group, Frisco, Gemini, Grohe, Inpost Polska, Intersport, Kubota, Lego, Martes Sport, Modivo, Morele, Oshee, Pepsico, Smsung Sds, Tatuum i wielu innych.
👉 Agenda dostępna jest na tej stronie.
👉 Bilety do nabycia w tym miejscu.
Masz pytania? Skontaktuj się z organizatorem:
Anna Banaś
[email protected]
tel. 787 092 566