Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?

Data: 24.02.2015, Centrum Promocji Informatyki Warszawa

Zapraszamy do udziału w warsztatach, które mają na celu zaprezentowanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez Google, praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google, a także analizę i interpretację kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google.

Program wydarzenia znajduje się na stronie http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/google/index.php a w nim:

  • Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
  • Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
  • Google Maps
  • Google i społeczności
  • Pozostałe narzędzia Google

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/google2/formularz_pr10.php

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
e-mail: pr@konferencja.com.pl



Dawid ZarazińskiGoogle Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?