II Forum Logistyki w E-Commerce

Data: 24.01.2017, DAGO Centrum Warszawa

Organizowane po raz drugi Forum Logistyki w E-Commerce stanie się miejscem spotkania branży logistyki i e-handlu. Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych rozwiązań usprawniających logistykę e-commerce, zwiększających zadowolenie e-klientów oraz mogących zapewnić sklepom internetowym przewagę konkurencyjną zarówno na krajowym, jak i zagranicznych rynkach.

W pierwszej części styczniowej konferencji pokazane będą aktualne trendy w polskim i europejskim e-commerce z uwzględnieniem wykorzystania mobilnych urządzeń do zakupów on-line i ich wpływu na logistykę. Zaprezentowane zostaną także aspekty dotyczące otoczenia prawnego i regulacyjnego dla branży e-commerce, w tym m.in. wyniki przeprowadzonych w 2016 r. kontroli wśród e-sklepów oceniających ich dostosowanie do wymogów ustawy o prawach konsumenta oraz – nowe regulacje arbitrażu w handlu transgranicznym.

W części dotyczącej praktyki logistycznej operatorzy logistyczni, firmy reprezentujące branżę KEP oraz e-sklepy podzielą się swoimi doświadczeniami dotyczącymi: obsługi logistycznej dostaw i zwrotów w magazynach, wyzwań związanych z wprowadzeniem przez e-sklepy coraz szybszych dostaw w tym usługi same day delivery oraz usługi click & collect, realizacji dostaw w systemie drop shippingu, dostosowania modelu logistycznego do asortymentu i wymagań e-klientów oraz zarządzania krajowymi i zagranicznymi zwrotami.

Najnowsze rozwiązania usprawniające przygotowywanie zamówień w centrach dystrybucyjnych Rhenusa, na przykładzie jednego z klientów z branży modowej omówią Marta Kunikowska, Marketing Manager, Rhenus Logistics S.A. i  Marek Kunert, Dyrektor Oddziału Rhenus Logistics S.A.. Pokażą oni jak efektywne, innowacyjne rozwiązania zapobiegają pomyłkom na etapie e-fulfilmentu i zwrotom z tego tytułu oraz budują customer experience, zarówno e-sklepów, jak i kupujących on-line.

Michał Russak, Dyrektor ds. rozwoju technologii internetowych w Castoramie podzieli się doświadczeniami we wdrażaniu usługi click & collect, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem na polskim rynku i jest istotnym elementem strategii omnichannel. Oprócz specyfiki usługi, zaprezentuje wyzwania związane z jej wdrożeniem i obsługą logistyczną oraz zarządzaniem asortymentem i dostępnością produktów w sklepie.

Bogusław Kwiatkowski, Dyrektor Operacyjny, Answear.com opowie o logistycznych wyzwaniach związanych z wdrożeniem i realizacją usługi Same Day Delivery oraz o efektach biznesowych dostawy w dniu zakupu z perspektywy firmy i e-klientów. Ponadto pokaże jak Answear.com efektywnie realizuje dostawy do zagranicznych klientów w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Rejestracji na konferencję można dokonać na stronie II Forum Logistyki w E-Commerce: http://www.tor-konferencje.pl/wydarzenia/konferencje/ii-forum-logistyki-w-ecommerce-394.html



Dawid ZarazińskiII Forum Logistyki w E-Commerce