III Konferencja Customer Intelligence

Wiedza dotycząca analizy danych o klientach i ich skutecznego wykorzystania nie jest powszechnie dostępna. To obszar merytoryczny rozwijany głównie poprzez praktykę, doświadczenie oraz wizję pasjonatów, którzy w codziennej pracy skupiają się na poszukiwaniu w dostępnych danych recept na podnoszenie skuteczności kampanii marketingowych i sprzedażowych oraz tworzenie produktów jeszcze lepiej odpowiadających oczekiwaniom klientów. Konferencja Customer Intelligence to unikalna okazja do spotkania w tym gronie, wymiany informacji i inspiracji, których nie znajdziecie Państwo nigdzie indziej. Jeśli zajmujesz się analizą danych Klientów – powinieneś tu być!

image004Celem konferencji jest dostarczenie specjalistom odpowiedzialnym za analizę danych o Kliencie – w tym ich pozyskanie, integrację i przetwarzanie – konkretnych przykładów wykorzystania Customer Intelligence opartych na case studies, aby jeszcze skuteczniej mogli wspierać decyzje komercyjne swojej firmy! Inspiratorzy konferencji to wyłącznie eksperci-praktycy, którzy dostarczą konkretne rozwiązania i inspiracje prowadzące do podnoszenia skuteczności Państwa działań w obszarze customer analytics, rozwoju metod pozyskania wiedzy o kliencie oraz opracowania unikalnego customer insight. 

Do udziału w Konferencji Organizatorzy w szczególności zapraszają:

  • Dyrektorów i Managerów ds. CRM i CRM analitycznego
  • E–marketing i E–Business Managerów
  • Customer Insight i Customer Experience Dyrektów i Managerów
  • Dyrektorów Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
  • Managerów ds. Analiz

W programie:

DANE – PROFILOWANIE – SEGMENTACJA

Segmentacja Klientów wspomagana algorytmami ewolucyjnymi – Robert Kubacki, Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Deutsche Bank Polska

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu kampanii marketingowych – Rafał Macierzyński, Starszy Analityk Rynku, RWE Polska

Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu targetowanych ofert sprzedaży –Grzegorz Szydłowski, Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych, Grupa Żywiec

ROI Z CUSTOMER ANALYTICS

Badania i co potem: czyli o ROI dla badań i analiz customer experience – Marcin Charkiewicz, Kierownik Wydziału Centrum Badań Konsumenckich, Orange Polska

Jeśli nie możesz czegoś mierzyć, nie możesz tym zarządzać. ROI z działań marketingowych – Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama

Efektywność komunikacji z Klientem w kanałach offline oraz online – od planu do pomiaru – Wojciech Pawłowski, Kierownik Działu Zarządzania Biznesem, Grupa Cyfrowy Polsat

ZARZĄDZANIE I OPTYMALIZACJA KAMPANII

Automatyzacja i agregacja działań internetowych jako sposób na zwiększenie sprzedaży – Arkadiusz Łatko, Menadżer Komunikacji Internetowej, Crédit Agricole Bank Polska

Optymalne wykorzystanie komunikacji w kanałach online i offline – Bartosz Witorzeńć, Starszy Specjalista ds. Rozwoju w Departamencie Kampanii Bezpośrednich, mBank

SOCIAL MEDIA ANALYTICS

Customer segmentation & advanced social network analysis for getting the maximum of your customer base – Konstantinos Tsiptsis, doświadczony prelegent międzynarodowych konferencji, konsultant, autor książki „Data Mining Techniques in CRM”

Potencjał danych w mediach społecznościowych i praktyczne możliwości jego wykorzystania – Dominik Kaznowski, Dyrektor E–commerce, Grupa PWN, Edward Mężyk, Niezależny Ekspert

Szczegółowy program konferencji: www.cee-bi.com/ci/program

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi: 3995 zł + 23% VAT

Szczegółowe informacje:

Paulina Pyc – Project Manager
tel.: 12 350 54 02
faks: 12 350 54 00
e–mail: [email protected]

Scroll to Top