In Digital Marketing Conference

In Digital Marketing Conference

Kiedy

13.06.2022 - 14.06.2022    

Od 2015 roku pomaga  rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami. 

➜ Kiedy: 13-14 czerwca 2022
➜ Gdzie: konferencja online
➜ Program:www.indm.pl

Zapraszamy jeżeli:

  • szukasz rzetelnej wiedzy z marketingu
  • potrzebujesz rozwiązań dla kont firmowych
  • chcesz podnieść swoje umiejętności
  • poszukujesz nowych możliwości i inspiracji
  • a Twój cel to być na bieżąco

SUPER BONUS: W tym roku oprócz bardzo ciekawego programu każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 52 lekcji z digital marketingu! Lekcje dostępne są na dedykowanej platformie, dostępnej od razu po zakupie biletu.

In Digital Marketing Conference 1

Program:

  • Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach. Rafał Lampasiak, Mullenlowe Group
  • Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową. Marta Ulman, GoldenSubmarine
  • Jak robić kreatywne rzeczy które działają – rady od kreatywnego.Bartek Klimaszewski, BBDO WWA
  • Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?Katarzyna Lewińska, Kantar
  • Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać. Weronika Rochacka Gagliardi, DESIGN PROVISION | strategic design
  • Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych. Agnieszka Petla, Grupa OMD
  • Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?Michał Krajewski, MassiveMusic
  • O projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem społeczno-kulturowych zmian. Martyna Picheta, VMLY&R
  • Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka? Rafał Karwowski, Wavemaker
  • Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać? Maria Gajkowska, McCANN Poland
  • ABC-S e-mail marketingu. 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). Filip Kłodawski, Animails
  • Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów. Marianna Kupść

Jeżeli masz pytania – śmiało pisz do nas: [email protected]

Do zobaczenia!

Scroll to Top