➜ Kiedy: 22-23 marca 2023
➜ Gdzie: Warszawa lub online – do wyboru
➜ Program& bilety: www.indm.pl
➜ Prezent: na start bonus – wykłady z poprzedniej edycji
Co dla Ciebie przygotowaliśmy:
✔ rozwiązania dla kont firmowych
✔ kolejna świetna agenda
✔ wspólny trening – po każdym wykładzie razem ćwiczymy mkt
✔ wspólne podejmowanie decyzji marketingowych na żywo
✔ praca z workbookiem, który będzie Twoim narzędziem, żeby jeszcze bardziej skorzystać z udziału w konferencji
Od 2015 roku pomaga rozwijać skrzydła i ładuje pomysłami! In DM conference – Twoje źródło rozwoju.
➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości
PROGRAM
- Co się stanie, gdy Serce spotka się z Portfelem, czyli o decyzjach konsumenckich i konsumpci marek słów parę. / Łukasz Worobiej, Artegence, Head of Strategy
- Nie daj się pominąć po pierwszych sekundach – praktyczne wskazówki dla efektywnego storytellingu na YouTube. / Agata Janulewska-Gierus, Publicis Worldwide Poland, Creative Group Head
- Brand Purpose – po co to robić i checklisty tego jak robić to z korzyścią zarówno dla świata jak i marki. / Urszula Czerniawska-Kapeluch, Kompania Piwowarska, Senior Brand Manager
- (R)ewolucja w komunikacji do młodych konsumentów -> Tik-tok, Gaming, Metaverse – co każdy marketer powinien wiedzieć o tych kanałach aby działania marki były efektywne? / Rafał Karwowski, Wavemaker, Integrated Communication Senior Manager
- Marketing generacyjny w teorii i praktyce, czyli o skutecznej komunikacji do różnych pokoleń. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter
- Czas na nowe rozdanie. Jak planować komunikację w kryzysie, aby wyjść z niego silniejszym. / Radek Grzybowski, 19 Południk, Strategy&Creative Director
- Profile marek w świecie digitalowej rozrywki: jak przykuć uwagę, kiedy wszystko nas nudzi? / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media
- Jak GA4 pomoże Ci w codziennej pracy marketera? / Anna Moczulska, Artegence, Head of Digital Analytics
- Jaki jest potencjał metaverse w Polsce i jak wykorzystać go już teraz? / Wojciech Grzegorzyca, Gameset, Communications Manager
- Personalizacja – święty Graal digital marketingu? / Agnieszka Petla, Grupa OMD, Digital Strategy Lead
- Jak zrobić burzę mózgów i nauczyć się pracować kreatywnie? / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager
- W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego. / Ewa Kuch
BONUS
Każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 30 wykładów z ostatnich edycji in digital marketing conference!
- Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych.
- Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale?
- Jak konsumenci podejmują decyzję? Czyli o projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem motywacji konsumenta (case study TBC).
- Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka?
- Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać?
- 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić, gdy lecisz w spam (case study). ABC-S e-mail marketingu.
- Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową.
- Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce?
- Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów.
- Jak robić kreatywne rzeczy, które działają – rady od kreatywnego.
- Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach.
- Praktyczne wykorzystanie Google Analytics w analizie danych.
- Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać.
Dzięki wiedzy, którą zdobędziesz >>> praca przyniesie Ci wiele satysfakcji>>> polecamy warto! Zapraszamy!