Konferencja Marketing-Internet-Technologia 2015

Data: 01.04.2015, Wyższa Szkoła Biznesu Dąbrowa Górnicza

Dynamicznie rozwijający się rynek marketingu internetowego ukazuje pewne niejasności i stereotypy co do skuteczności i efektywności poszczególnych działań i narzędzi w e-biznesie. 

W celu przedstawienia najważniejszych i aktualnych faktów i mitów w e-marketingu Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej zaprasza do udziału w interdyscyplinarnej konferencji branżowej MIT 2015 / Marketing-Internet-Technologia. Wydarzenie, które odbędzie się w dniu 1 kwietnia 2015 r. w Dąbrowie Górniczej będzie miało na celu przedstawienie kluczowych problemów związanych z funkcjonowaniem firmy w Internecie, począwszy od kreowania wizerunku w sieci i potencjału blogosfery, poprzez wykorzystanie technologii mobilnych oraz mediów społecznościowych, a skończywszy na funkcjonalnych narzędziach e-biznesowych.

fot_1

Wśród prelegentów cenieni praktycy polskiego e-marketingu m.in. Dominik Kaznowski, Marcin Maj, Paweł Sala, Maciej Budzich, Bartłomiej Juszczyk, Jarosław Królewski.

 „Wydarzenie branżowe jest doskonałą okazją do dyskusji pomiędzy środowiskiem młodych przedsiębiorców, startupowców, studentów i absolwentów z przedstawicielami biznesu elektronicznego na temat nowych trendów w marketingu internetowym – mówi Jacek Uroda koordynator konferencji MIT 2015. „Konferencja adresowana głównie do przedstawicieli małych i średnich firm oraz osób zainteresowanych rozwojem w obszarze nowych mediów i technologii” – dodaje.

Patronat Honorowy nad przedsięwzięciem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Partnerami konferencji jest m.in: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Forum Młodych RIG w Katowicach, Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska), Stowarzyszenie Content Marketing Polska, Śląskie Towarzystwo Marketingowe, Nowoczesna Firma, SkutecznyMarketing.pl, e-biznes.pl, mediafun, Dziennik Internautów, Socjomania, Marketer+, TechMine, Freshmail, AdWeb, BlogiFirmowe.com, Portal ideaHub, AdNews.pl.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie internetowej konferencji: www.mit2015.pl



Dawid ZarazińskiKonferencja Marketing-Internet-Technologia 2015