Konferencja Omnichannel Commerce

Data: 26.11.2015, Hotel Polonia Palace Warszawa

Nastał czas, kiedy wymagania konsumentów wyprzedzają aktualną ofertę wielu firm w zakresie sprzedaży produktów i usług. Podczas gdy sprzedawcy i marketingowcy głowią się nad tym, które z kanałów sprzedaży rozwijać, dla klientów liczy się już nie tylko „gdzie”, ale także „jak” realizują swoje decyzje zakupowe. Płynne przenikanie się nowoczesnych i tradycyjnych kanałów sprzedaży, spójność przedstawianych danych i przebiegająca bez zakłóceń, spersonalizowana komunikacja to czynniki, które składają się na omnikanałowość i dają ogromną przewagę w walce o konsumentów.

Wszystkich odpowiadających w firmach za rozwój biznesu, sprzedaż, marketing i relacje z klientem,  którzy rozumieją, że wielokanałowość to już za mało i doceniają siłę oddziaływania wszechkanałowości, zapraszamy do udziału w Konferencji Omnichannel Commerce.

Podczas spotkania z ekspertami m.in:

  • pokażemy, jaką metodykę zastosować, aby, krok po kroku, wdrożyć wizję omnichannel na poziomie zarządzania organizacją
  • podpowiemy rozwiązania, które mogą doprowadzić do 250% wzrostu sprzedaży w kanałach internetowych
  • wyjaśnimy, jak optymalnie wykorzystać potencjał omnichannel do zwiększenia sprzedaży in-store
  • odpowiemy na pytanie, kim są cyfrowi emigranci oraz cyfrowi autochtoni i jak możesz się z nimi komunikować
  • pomożemy wykreować niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, dzięki holistycznemu podejściu do customer experience
  • powiemy, które branże charakteryzuje silny efekt ROPO i jak to wykorzystać w planowaniu strategii marketingowych i sprzedażowych
  • zaprezentujemy przykłady skutecznej implementacji omnichannel na rynku polskim, niemieckim i belgijskim
  • wspólnie z ekspertami zastanowimy się w co inwestować, co praktykować i jak to rozwijać, aby osiągnąć znaczny wzrost zysków, dzięki wszechkanałowej strategii

Wśród prelegentów m. in.:

  • Marek Cynowski, Pełnomocnik ds. e-commerce, Poczta Polska
  • Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu, Sklepy KOMFORT S.A.
  • Michał Jaworski , Dyrektor ds. e-commerce, Rainbow Tours S.A.
  • dr Marian J. Kostecki, Omnichannel R&D w e-point SA; Partner Zarządzający MasterPlan
  • Dimitri Leemans, Współzałożyciel, Hedera Consulting
  • Bogdan Maksymiec, Marketing Manager, Tchibo
  • Łukasz Opoka, Senior Project Manager, Digital Strategy, Commerzbank
  • Paweł Trocki, Dyrektor Sprzedaży Produktów Innowacyjnych, Euronet Polska
  • Monika Urbaniak, Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniem Klienta, Departament Wsparcia Sieci Sprzedaży i Zarządzania Jakością, Raiffeisen Polbank

Masz pytanie? Zadzwoń, bądź napisz e-maila!

T: +48 22 333 9761

e-mail: konferencje@pb.pl

WWW: konferencje.pb.pl/konferencja/923,omnichannel-commerce



Dawid ZarazińskiKonferencja Omnichannel Commerce