8. października 2014 r. odbędzie się druga edycja konferencji WarsawEmailSummit 2014, organizowanej przez optivo GmbH, lidera e-mail marketingu w Europie.
WarsawEmailSummit 2014 to okazja do spotkania polskich i międzynarodowych ekspertów z różnych gałęzi biznesu, którzy dostarczą niezbędnej wiedzy potrzebnej do prowadzenia skutecznych kampanii e-mail marketingowych. Konferencja adresowana jest do dyrektorów oraz marketerów odpowiedzialnych za prowadzenie działań e-mail marketingowych i e-commerce w swoich firmach oraz ich optymalizację.
Podczas konferencji, dzięki prezentowanym najnowszym trendom e-mail marketingowym oraz inspirującym Case studies, dowiesz się między innymi, jak:
- zbudować zaangażowanie subskrybenta od momentu zapisu na newsletter,
- optymalizować konwersję z e-mail marketingu,
- zastosować personalizację wielokanałową w e-commerce,
- prowadzić skutecznie kampanie Marketing Automation.
W programie WarsawEmailSummit 2014 m.in.:
- Customer-Driven E-mail & Omnichannel Marketing. Right Data. Right Content. Right Channel – Jens Fischler, optivo GmbH
- Aspekty prawne e-mail marketingu –dr Dominik Lubasz, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych. Witold Chomiczewski LL.M. (Göttingen), Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
- E-mail and Social Media. Do you like it? – Jasper Buter, Dialogix
- Mailing, na który się czeka. O tym, jak zbudować zaangażowanie subskrybenta od momentu zapisu na newsletter – Marcin Burgs, Maxi Zoo
- Personalizacja wielokanałowa w e-commerce – Paweł Wyborski, QuarticON.com
- Jak optymalizować konwersję z e-mail marketingu? Najskuteczniejsze działania – Tomasz Szczęsny, eTravel S.A.
- Communication: it’s not rocket science! – Andrzej Ogonowski, SMSAPI.pl
- Case Study Duka – Jak podwoić przychody z e-mail marketing w trzy miesiące – Marcin Moska, Divante
- Tuż po konferencji, o godz. 16.30, zapraszamy na Networking Event w Space Club. Po dniu pełnym inspirujących prelekcji będziecie mieć okazję zarówno do rozmowy z praktykami w dziedzinie e-mail marketingu, jak i nawiązania owocnych dla siebie kontaktów biznesowych.
Cena biletu: 499,00 PLN netto/os.
Zapraszamy do odwiedzenia strony WarsawEmailSummit! Dowiedz się więcej na temat konferencji e-mail marketingowej roku i zarejestruj się już dziś.