M@il My Day

Data: 20.05.2014 - 21.05.2014, Multikino Złote Tarasy Warszawa

Konferencja M@il My Day po pierwszej, niezwykle udanej krakowskiej edycji tym razem zawita do Warszawy. Unikalna wiedza z zakresu e-mail marketingu, praktycy od lat zajmujący się marketingiem internetowym oraz warsztaty w trzech grupach – to wszystko już 20 i 21 maja.

mail my day

Decydując o programie M@il My Day II stawialiśmy szczególny nacisk na różnorodność prelegentów i tematyki, opartej na praktycznych case studies. To dzięki Jackowi Kotarbińskiemu na M@il My Day II dowiedzieć się będzie można jak marka Old Spice wykorzystała transmedia branding, Paweł Tkaczyk przekaże gościom garść zasad skutecznego storytellingu, a Monika Mikowska przybliży temat smartfonizacji naszego społeczeństwa. M@il My Day II to pozycja obowiązkowa dla osób tworzących współczesny marketing internetowy – mówi Paweł Sala, pomysłodawca konferencji i Dyrektor Zarządzający FreshMail.

Łoziński, Lewiński, Cortez czy Ogonowski to tylko wybrane nazwiska z agendy konferencji.

Pierwszy dzień to interdyscyplinarne prezentacje dające praktyczny obraz marketingu internetowego. Nie zabraknie praktycznych case studies – Paweł Sala w prezentacji „Siła nawyku w email marketingu” podpowie jak rozpoznać i wykorzystać zwyczaje swoich odbiorców do zwiększenia konwersji z komunikacji email marketingowej, a Maciej Lewiński przekaże gościom sztuczki związane z wykorzystaniem Google Analytics przy kampaniach email marketingowych.

Drugiego dnia M@il My Day II odbędą się praktyczne warsztaty z zakresu email marketingu, w trzech różnych wariantach. Filip Kłodawski podczas swojej sesji skupi się na podstawowych aspektach takich jak zarządzanie bazą danych, budowaniem atrakcyjnych treści i szablonów czy kompletnych kampanii emailowych. W warsztacie dla zaawansowanych, który poprowadzi Paweł Sala szczególną uwagę zwracają niestandardowe metody budowania baz danych, lead nurturing i wykorzystanie języka perswazji. Uzupełnieniem jest warsztat dedykowana developerom. Łukasz Stasiak podzieli się zaawansowaną wiedzą developerską: od użycia gradientów, przez gify, kończąc na tworzeniu emaili responsywnych.

M@il My Day II to wyjątkowa okazja na spotkanie praktyków email marketingu i marketingu internetowego.

Szczegóły konferencji znajdują się na stronie www.mailmyday.pl.

Ilość miejsc ograniczona.



Dawid ZarazińskiM@il My Day