Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy? W imieniu Organizatorów zapraszamy na szkolenie dotyczące praktycznego zastosowania programmatic buying na rynkach Polski i Europy Środkowowschodniej.
Dla firm działających na rynku Polskim i Europy Środkowowschodniej zorientowanych na rozwój i zwiększenie wyników sprzedaży istnieje wiele niewykorzystanych szans na wzrost, a narzędzia marketingu cyfrowego są kluczowym elementem pozwalającym osiągnąć ten cel.
Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo:
- jak przygotować i wdrożyć strategię marketingową opartą o Programmatic, która wygeneruje wzrost sprzedaży?
- jak analizować i wykorzystywać dane o naszych klientach, o potencjalnych klientach a także o klientach naszej konkurencji, tak, aby kupowali u nas więcej i częściej?
- jak dzięki kreacji możemy zmniejszyć lub zwiększyć sprzedaż?
- jak dobierać narzędzia aby osiągnąć założone cele?
- jak zarządzać procesem, aby wyeliminować zbędne koszty?
W prosty i przystępny sposób eksperci z Niemiec, Polski i USA podzielą się z Państwem wiedzą i doświadczeniem poprzez przykłady zrealizowanych kampanii oraz przećwiczenie omówionych zagadnień podczas warsztatów praktycznych. Tak aby po powrocie do biura wiedzieć w jaki sposób osiągnąć cel swojej firmy, jakim jest wzrost sprzedaży.
Kto powinien wziąć udział?
- Prezesi i Członkowie Zarządu odpowiedzialni za sprzedaż, marketing, media cyfrowe na rynku polskim i CEE;
- Dyrektorzy i Menedżerowie sprzedaży, marketingu, mediów cyfrowych na rynku polskim i CEE;
- Dyrektorzy i Menedżerowie ds. rozwoju;
- Specjaliści sprzedaży, marketingu i mediów cyfrowych;
- Wszyscy, których premia jest uzależniona od wyników sprzedaży.
Strona wydarzenia: www.mexadpro.pl
Więcej informacji udzieli:
Magdalena Kalbarczyk
Training Director
[email protected]
tel. +48 698 612 090