Praktyczne zastosowanie programmatic buying

Data: 12.09.2014, Zebra Tower Warszawa

Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy? W imieniu Organizatorów zapraszamy na szkolenie dotyczące praktycznego zastosowania programmatic buying na rynkach Polski i Europy Środkowowschodniej.

Dla firm działających na rynku Polskim i Europy Środkowowschodniej zorientowanych na rozwój i zwiększenie wyników sprzedaży istnieje wiele niewykorzystanych szans na wzrost, a narzędzia marketingu cyfrowego są kluczowym elementem pozwalającym osiągnąć ten cel. 

Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo:

  • jak przygotować i wdrożyć strategię marketingową opartą o Programmatic, która wygeneruje wzrost sprzedaży?
  • jak analizować i wykorzystywać dane o naszych klientach, o potencjalnych klientach a także o klientach naszej konkurencji, tak, aby kupowali u nas więcej i częściej?
  • jak dzięki kreacji możemy zmniejszyć lub zwiększyć sprzedaż?
  • jak dobierać narzędzia aby osiągnąć założone cele?
  • jak zarządzać procesem, aby wyeliminować zbędne koszty?

Mexadpro-WP1

W prosty i przystępny sposób eksperci z Niemiec, Polski i USA podzielą się z Państwem wiedzą i doświadczeniem poprzez przykłady zrealizowanych kampanii oraz przećwiczenie omówionych zagadnień podczas warsztatów praktycznych. Tak aby po powrocie do biura wiedzieć w jaki sposób osiągnąć cel swojej firmy, jakim jest wzrost sprzedaży.

Kto powinien wziąć udział?

  • Prezesi i Członkowie Zarządu odpowiedzialni za sprzedaż, marketing, media cyfrowe na rynku polskim i CEE;
  • Dyrektorzy i Menedżerowie sprzedaży, marketingu, mediów cyfrowych na rynku polskim i CEE;
  • Dyrektorzy i Menedżerowie ds. rozwoju;
  • Specjaliści sprzedaży, marketingu i mediów cyfrowych;
  • Wszyscy, których premia jest uzależniona od wyników sprzedaży.

Strona wydarzenia: www.mexadpro.pl

Więcej informacji udzieli:

Magdalena Kalbarczyk
Training Director
Magdalena.Kalbarczyk@mkschool.pl
tel. +48 698 612 090



Dawid ZarazińskiPraktyczne zastosowanie programmatic buying