Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej

Data: 22.10.2015, Adgar Park West Warszawa

Jak wynika z badania narzędzi informatycznych do komunikacji wewnętrznej w Polsce, aż 75% przedsiębiorstw widzi potrzebę wdrożenia zmian w funkcjonowaniu systemów IT do komunikacji w przeciągu dwóch najbliższych lat. Dlaczego modyfikacje są konieczne i jaki kierunek zmian warto obrać? Odpowiedź już 22 października na konferencji Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej, organizowanej przez Intratic (Grupa Unity), we współpracy z Microsoft.

Mimo że, jak pokazują wyniki badania, większość firm wciąż korzysta z tradycyjnych form wymiany informacji, komunikacja wewnętrzna to już nie tylko e-mail i intranet. Nowe pokolenia pracowników na rynku, przyzwyczajone do wszechobecnej technologii oraz mobilnego dostępu do usług, a także postęp w dziedzinie szeroko pojętej komunikacji, powinny być impulsem do inwestycji w nowe rozwiązania.

Zmiany są konieczne, gdyż większość obecnych rozwiązań do komunikacji jest przestarzała, a pojęcia takie jak chmura, mobile i big data mają olbrzymi wpływ na naszą dzisiejszą rzeczywistość. Otoczenie się zmienia, a firmy aby przetrwać muszą za tym minimum nadążyć. Coraz więcej firm dzięki wyprzedzeniu innych w adopcji nowych technologii i oparciu na nich swoich strategii, wygrywa z konkurencją i zdobywa wcześniej niedostępne dla nich rynki – komentuje Grzegorz Rudno-Rudziński, CEO Intratic.

Udział w konferencji pozwoli przyjrzeć się dostępnym na rynku narzędziom oraz poznać kierunki ich wykorzystania przez polskie firmy. Podczas wydarzenia, na przykładzie Yammera, OneDrive i SharePoint’a, Adam Dolega – Partner Technology Strategist w Microsoft, oraz eksperci Intratic, opowiedzą jak skutecznie wdrożyć narzędzia enterprise social network. Maciej Pondel z Intratic pokaże jakie zalety ma korzystanie z zasobów niezależnie od infrastruktury, dzięki możliwościom narzędzi Office 365 dostępnym ‘w chmurze’. Będzie można też poznać enterprise mobile na przykładzie wdrożeń korporacyjnych aplikacji dla różnych urządzeń mobilnych. A o tym jak ważne w tego typu wdrożeniach jest bezpieczeństwo opowiedzą Marek Pajączkowski, ODS Manager w Samsung oraz Bartosz Leoszewski, CEO FancyFon.

Konferencja to też oficjalna premiera raportu z Badania narzędzi IT do komunikacji wewnętrznej w Polsce. O jego wynikach opowiedzą pomysłodawcy projektu, eksperci Intratic – Grzegorz Rudno-Rudziński i Weronika Turyńska. Finałem wydarzenia będzie panel dyskusyjny o trendach i wyzwaniach w firmowej komunikacji, z udziałem zaproszonych ekspertów: Katarzyny Myśliwiec, Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej w Banku Pekao, Łukasza Kosuniaka – B2B Marketing Managera w Samsung, Aleksandra Sali – Prezesa Zarządu Kolibro oraz Jarosława Sokolnickiego – Business Development Managera w Microsoft.

Konferencja w szczególności zainteresuje dyrektorów IT, osoby zarządzające działami HR i komunikacji wewnętrznej oraz managerów decydujących o wdrażaniu i rozwijaniu narzędzi do komunikacji, obiegu dokumentów i zarządzania wiedzą z dużych i średnich przedsiębiorstw. Każdy z uczestników otrzyma dostęp do wyników badania oraz limitowaną wersję raportu.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja na: konferencja.intratic.eu/#rejestracja

logo_przyjazny_sharepoint_mk

INTRATIC

Specjaliści Intratic projektują i wdrażają narzędzia wspierające komunikację, pracę grupową, zarządzanie obiegiem dokumentów i wiedzą już od ponad 10 lat, bazując przy tym na technologii Microsoft oraz Nintex. Rozwiązania Intratic wyróżnia podejście User Centric Design. Projekty firmy oparte są na doświadczeniu, jakie nabyli w trakcie wieloletniej współpracy z takimi firmami jak Skoda, Allianz czy Carrefour. Intratic jest marką Grupy Unity.

GRUPA UNITY

Jest jednym z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce. Swoich Klientów wspiera poprzez dostarczanie im narzędzi wspierających wielokanałową sprzedaż i dystrybucję, rozwiązań usprawniających procesy w środowisku pracy, a także wdrażanie i integrację dedykowanego oprogramowania. Oferta Grupy obejmuje również kompleksową obsługę z zakresu marketingu konwersji, nastawionego na osiąganie biznesowych celów Klienta.

Firma ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce oraz ponad 200 z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Możemy pochwalić się zatrudnieniem na poziomie 200 osób, pracą z 3 lokalizacji (Kraków, Wrocław, Poznań) przy polskich i zagranicznych realizacjach. Grupa Unity od lat współpracuje z liderami w swoich branżach, w tym takimi markami jak RTV Euro AGD, Marketing Investment Group, AGORA, Leroy Merlin, AB , 4Faces czy Top Secret.



Dawid ZarazińskiPrzyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej