Już 12 września wybitni eksperci i przedsiębiorcy połączą siły, by wspólnie debatować nad przyszłością i perspektywami dla e-commerce w Polsce.
Podczas spotkania „E‑commerce for entrepreneurs. After Summer Welcome Club Members Meeting”, organizowanego przez Executive Club, wyjątkowe grono prelegentów podda ocenie polski rynek e-commerce, wypracuje najlepsze rozwiązania dla handlu internetowego zarówno dla tych firm, które wprowadziły e-sprzedaż, jak i dla tych, które dopiero planują ją w swojej strategii. Spotkanie odbędzie się w warszawskim hotelu Regent.
W dobie ogromnej konkurencji niezwykle istotny staje się skuteczny e-marketing, dobór odpowiedniej strategii oraz budowanie relacji z coraz bardziej świadomym społeczeństwem informacyjnym, a rozszerzenie działalności o e-handel wydaje się być niezbędny dla sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. W związku z tym, dla coraz większej liczby przedsiębiorstw zaistnienie w Internecie to już nie kwestia wdrożenia nowinki technologicznej, ale być albo nie być firmy.
Executive Club jest organizacją zrzeszającą przedstawicieli top managementu, reprezentujących przeszło dwieście najważniejszych polskich i międzynarodowych spółek. Od kilkunastu lat w Executive Club skupieni są prezesi i przedsiębiorcy, którzy swoimi działaniami wyznaczają kierunki rozwoju polskiej przedsiębiorczości, organizacja inspiruje i wspiera rozwój biznesu. Klub organizuje dla swoich członków spotkania cykliczne, by umożliwić im wymianę idei oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Jest też liderem w organizacji konferencji dla kadry zarządzającej, dedykowanych różnym gałęziom gospodarki.
Członkostwo w Executive Club jest ekskluzywne, przeznaczone wyłącznie dla zarządów firm, które są liderami w zakresie zarządzania oraz wpływu na rozwój polskiego i międzynarodowego rynku. Uczestnictwo w spotkaniach klubowych i konferencjach branżowych naszej organizacji stanowi nie tylko niepowtarzalną okazję, by posłuchać ścierających się opinii ekspertów, zdobyć wiedzę na temat najnowszych rozwiązań w biznesie i technologii, ale i do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.