Szkolenie „Sklep internetowy w 10 krokach”

Data: 22.02.2015,

Od czego zacząć sprzedaż w internecie? Jak przygotować się i wypracować sobie skuteczną strategię ciągłego wzrostu sprzedaży?

Dla użytkowników e-biznes.pl specjalny kod zniżkowy 50zł: EBIZ50.
Więcej informacji na stronie 10krokow.pl.

Podczas szkolenia uczestnicy przejdą przez drogę rozpoczynania sprzedaży online krok po kroku, a na koniec wyjdą nie tylko z wiedzą jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, ale także jakie działania marketingowe warto podjąć na początku, aby zwrot z inwestycji pojawił się już w pierwszym miesiącu jego działania. Dodatkowo, podczas szkolenia przekazana zostanie wiedza jakie obowiązki prawne ciążą na e-sprzedawcach oraz jakie dokumenty są w sklepie internetowym niezbędne. Wszystko po to, by przedsiębiorcy otwierający sprzedaż online wiedzieli jakie możliwości ze sobą niesie i jak je wykorzystać oraz jakich obowiązków należy dopełnić, aby odnieść sukces w tym biznesie.

10krokow1

 

Szkolenie skierowane jest do osób oraz firm, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet lub już rozpoczęły, ale bez efektów.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć m.in.:

  • jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online;
  • jakich 5 pytań warto sobie zadać PRZED podjęciem pierwszych działań;
  • dlaczego powinno się wyznaczyć cel dla istnienia sklepu internetowego i jak to zrobić, aby miało sens;
  • według jakich kryteriów można wybrać nazwę dla e-sklepu;
  • od czego zacząć rozważania na temat wyboru oprogramowania i grafiki;
  • jakie umowy i formalności warto dopełnić w trakcie tworzenia e-sklepu;
  • na co zwrócić uwagę podczas wybierania operatora szybkich płatności online, firmy kurierskiej, porównywarek cen;
  • czym jest GIODO czy każdy sklep musi zgłosić bazę danych;
  • jakie strony informacyjne warto zamieścić w e-sklepie i co na nich zawrzeć;
  • co musi zawierać regulamin, a czego nie powinien;
  • jak tworzyć sprzedające opisy;
  • jakie element wykorzystać do budowania zaufania w swoim sklepie;
  • co to jest usability;
  • jakie 3 formy reklamy pozwolą na pozyskanie klientów już w pierwszym miesiącu działania sklepu.

Więcej informacji na stronie 10krokow.pl.



Sylwester KozakSzkolenie „Sklep internetowy w 10 krokach”