“Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Data: 05.07.2018, Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” Warszawa

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu? Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata. Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji: “Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion.

REJESTRACJA »

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie! Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – “Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”.

Zagadnienia:

  • Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
  • Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
  • Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
  • Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
  • Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

  • Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl – “7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”
  • Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.  – “Jak zaistnieć z marką w social mediach”
  • Jadwiga Janik – Fashion50+ – “50plus, ważni odbiorcy mody”

Podczas tej prelekcji omówione zostaną:

  • oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
  • oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
  • czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
  • obsługa sklepów i salonów mody
  • zakupy w Internecie przez osoby 50plus
  • reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

  • Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.”Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”

Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:

  • w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
  • na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
  • jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej

  • Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A. – “Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”

Podczas prezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
  • Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
  • Skrócenie łańcucha dostaw
  • Rola systemów IT w procesie

Do udziału zapraszamy:

  • właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
  • właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektantów mody
  • blogerów
  • start’upowców z branży modowej

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU

Kontakt z organizatorem:

Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail: mariola.kaczmarek@pirbinstytut.p



Wczytuję mapę...
Dawid Zaraziński“Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion