V FORUM LOYALTY PLANET 360°

W erze, w której najcenniejszą walutą jest czas, personalizacja staje się fundamentem budowania relacji i lojalności klientów. W 2025 roku, gdy technologia oraz rozwiązania oparte na AI wyznaczają nowe standardy, umiejętność precyzyjnego dopasowania komunikacji oraz oferty do indywidualnych potrzeb konsumenta jest kluczem do sukcesu.

V FORUM LOYALTY PLANET 360° 1

Personalizacja jako klucza do serca klienta będzie tematem przewodnim V Forum Loyalty Planet 360°, organizowane 21-22 maja 2025 w Warszawie przez brave conferences.

Globalny rynek lojalnościowy rośnie, świadczą o tym liczne raporty, a głównym „sprawcą” tego wzrostu jest oczywiście technologia i zastosowanie AI w wielu aspektach marketingu lojalnościowego. To ona wpłynęła na zmiany – jakie dostrzegają marketerzy na naszym rynku, gdzie tak mocno wszyscy wsłuchujemy się potrzeby konsumenta. Słowo-klucz to personalizacja – która jest także motywem głównym tegorocznej edycji forum. Popularność aplikacji mobilnych w programach lojalnościowych rośnie w zawrotnym tempie – to drugi super ważny temat, nad którym marketerzy się dziś pochylają. Czy obecnie działające programy lojalnościowe spełniają swoją rolę ?

Czy potrzebujemy zmian w podejściu do budowania mechanizmów lojalizowania klienta? Nadal najważniejsza jest prostota, konkretna korzyść no i oczywiście „nowe”, dobrze dobrane nagrody.  

Działania lojalizujące zmieniają się pod wpływem rozwoju technologii i oczekiwań konsumentów  –  podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences

Program Loyalty Planet 360° kolejny raz został opracowany w oparciu o rozmowy z ekspertami rynku i obejmuje 10 kluczowych wyzwań branży lojalnościowej:

  1. Personalizacja i komunikacja 1:1 z klientem
  2. Aplikacje mobilne, które wpływają na rozwój działań lojalnościowych
  3. Atrakcyjność mechanizmów programów lojalnościowych
  4. Akcje wspierające program lojalnościowy
  5. Lojalność młodych pokoleń
  6. Jak utrzymać zaangażowanie w dojrzałym programie lojalnościowym
  7. Wartość obsługi klienta – czy rozwój AI zmieni nasze podejście do klienta?
  8. Aktualne działania lojalizujące i retencyjne
  9. Segmentacja behawioralna jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientami
  10. Mierzenie zyskowności klienta

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele czołowych firm z branż retail, finansowej, FMCG oraz technologicznej, takich jak: BANK MILLENNIUM, OBI, MEDICOVER, BIG STAR, VELOBANK, BRICOMARCHE, SUPER-PHARM, TOTALIZATOR SPORTOWY, PZU, IKEA RETAIL, ŻABKA GROUP, CERSANIT, PANDORA, LEROY MERLIN, ING POLSKA , INTERSPORT, ELECTROLUX, MBANK, IGLOTECH, ANSWEAR, T-MOBILE

Informacje organizacyjne:

Lista prelegentów: https://loyalty-planet.com/prelegenci/

Propozycje programowe: https://loyalty-planet.com/program-1-dzien/

Bilety indywidualne i grupowe: https://loyalty2025.registration-form.online/

Integralną częścią Forum będzie V edycja konkursu LOYALTY HEROES, podczas którego wyróżnione zostaną najlepsze innowacyjne programy lojalnościowe zrealizowane w 2024 roku.

Scroll to Top