Transformacja cyfrowa organizacji branży pharma & medical przyniosła ze sobą nie tylko zmiany w sposobach komunikacji z lekarzem, farmaceutą czy pacjentem, ale także sprawiła, że do organizacji napływa ogromna ilość danych. Danych, które trzeba przetwarzać, by wyciągać cenne dla organizacji wnioski. To rodzi przeciążenie pracą i konieczność optymalizacji procesów. Digital, brand i product managerowie weszli w skład cross-funkcyjnych zespołów, dzięki czemu komunikacja w organizacji przebiega sprawniej, a praca staje się bardziej efektywna.
Rodzą się jednak pytania jak jeszcze lepiej dążyć do business excellence, jak usprawnić swoją pracę i jak w tym celu wykorzystać narzędzia oparte o sztuczną Inteligencję? Właśnie tym kluczowym kwestiom poświęcone będzie VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL, które odbędzie się w dniach: 4-5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Organizatorem konferencji jest brave conferences.
Omnichannel wymaga komunikacji w wielu kanałach, a w dobie attention economy inwestycje w nowe pomysły, systemy i w spersonalizowany marketing są niezbędne – to one pozwalają zwiększyć dotarcie do odbiorcy i zbudować jego zaangażowanie. Wyróżnianie się swoim przekazem zmniejsza ryzyko zmęczenia cyfrowego u klienta i zwiększa konkurencyjność na rynku. To szczególnie staje się ważne, gdy rośnie znaczenie medycznych influencerów – podkreśla Anna Kępka, Project Manager brave conferences. Forum daje możliwość zdobycia informacji co teraz jest na topie w świecie farmaceutycznym. Jak digital marketing stał się integralną częścią komunikacji marketingowej do klienta. Dzięki takiej konferencji osoby, które na co dzień pracują z tymi tematami mogą się podzielić swoim doświadczeniem, mogą pokazać jak wykorzystują niektóre działania w komunikacji omnichannelowej.
Program wydarzenia został opracowany w oparciu o wywiady z dyrektorami, managerami i praktykami działań marketingowych w tym digitalizację działań w sektorach pharma&medical i obejmuje 6 obszarów tematycznych:
- Jak wspólnymi siłami skutecznie wdrażać omnichannel w organizacji?
- Jak szybko dostosowywać content do potrzeb odbiorcy?
- Jak pomimo ograniczeń prawnych sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?
- Jak optymalnie i etycznie korzystać z możliwości sztucznej Inteligencji?
- Jak efektywnie zarządzać danymi i automatyzować procesy?
- Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?
W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: ADAMED PHARMA, ASTELLAS PHARMA, BIOGEN, BOEHRINGER INGELHEIM, CLINIQUES de l’EUROPE, COLOPLAST, DERMEDIC, FRESENIUS KABI, GILEAD SCIENCES, HALEON, IPSEN, MERCK GROUP, NOVO NORDISK, POLFA, ROCHE, SANDOZ, USP ZDROWIE.
Lista prelegentów: www.digitalpharma.com.pl/prelegenci
Program Forum: www.digitalpharma.com.pl/program-1-dzien