VIII Forum Marketingu Internetowego

Kiedy

31.07.2014    

Gdzie

Centrum Promocji Informatyki
ul. Międzyborska 50, Warszawa

Zapraszamy do udziału w VIII Forum Marketingu Internetowego „TRENDY MARKETINGU INTERNETOWEGO W 2014 r. – CO NOWEGO W OBSZARACH B2B ORAZ B2C?”, które odbędzie się 31 lipca 2014 roku w Warszawie

CPI_Forum MarketinguDzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2014/fmi/formularz_pr10.php

Marketing jest dziedziną dynamiczną, która wymaga od zajmującej się nim osoby nieustannego nasłuchiwania branżowych trendów, których wdrożenie pozwoli wyprzedzić konkurencję oraz rozsądniej dysponować swoimi zasobami i budżetem. Organizatorzy prezentują kolejną edycję forum, którego celem jest prezentacja najświeższych rozwiązań i case studies ze świata reklamy i marketingu. Zaproszeni eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu obecnie jego najważniejszych obszarów. 

Ideą tegorocznego forum jest zapewnić uczestnikom dawkę wiedzy, inspiracji, ale również narzędzi i umiejętności analizy prowadzonych przez siebie działań, dzięki czemu zasłyszane informacje będzie można z łatwością wykorzystać w praktyce. Stąd duży nacisk na analitykę działań reklamowych w internecie. 

Chcemy również dostarczyć Państwu przeglądu najważniejszych trendów, w tym marketingu treści czy tzw. inbound marketingu. Wisienką na torcie będą media społecznościowe od strony zazwyczaj nie poruszanej, czyli źródeł ruchu oraz umiejętność kierowania naszych komunikatów do specyficznych grup docelowych w oparciu o dokonania marketingu dla kobiet. Bardzo serdecznie zapraszamy – zachęcają organizatorzy.

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2014/fmi/index.php a w nim:

  • Inbound Marketing – daj się znaleźć – Jarosław Jopek
  • Jak social media przekładają się na sprzedaż? (zarówno w obszarze B2B jak i B2C). Analityka w marketingu – znaczenie prawidłowej analizy danych i wyciągania wniosków – dr Anna Miotk
  • Interaktywne działania komunikacji w mobilnym marketingu (komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego) – Monika Mikowska, mobeedick.com
  • Social Media Marketing jako dywersyfikacja źródeł ruchu – Cezary Lech
  • Marketing treści – coraz bardziej obecny, coraz bardziej efektywny – Krzysztof Urbanowicz
  • Kobieta jako adresat marketingu internetowego – czy jest jakaś specyfika narzędzi, metod i oferty? – Artur Jabłoński

Organizator: Centrum Promocji Informatyki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: [email protected]

Scroll to Top