Zapraszamy na warsztaty „Sprzedaż produktów i usług przez internet – jak budować i promować e-commerce oraz pozyskiwać kontakty handlowe online?”
Celem warsztatów jest:
- poznanie kluczowych aspektów prowadzenia działań w zakresie e-handlu;
- pozyskiwania leadów i przybliżenie praktyki e-commerce – od definiowania grupy docelowej przez prezentację produktu po pomiar efektywności;
- przedstawienie terminów, pojęć i żargonu branżowego związanego z e-commerce i leadami;
- opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych;
- pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php
Program wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2015/spu/index.php a w nim:
Jaki jest polski e-konsument?
- Typy polskich e-konsumentów w sieci – segmentacja online
- Co wpływa na podejmowanie lub zmianę decyzji zakupowych
- Efekt ZMOT, ROPO i marketing rekomendacji
- Źródła informacji o produktach i usługach w sieci
Projektowanie strategii i systemów e-commerce
- Modele i definiowanie strategii e-commerce
- Specyfika projektowania elementów i serwisów transakcyjnych
- Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
- projektowanie kart produktowych, kategorii i strony głównej sklepu/systemu
- Checklista sklepu online
- Konstruowania procesu zamówienia – najlepsze praktyki
- Skuteczna komunikacja w projektach e-commmerce – perswazja, mechanizmy, content
- Trendy w e-handlu – mobile (m-commerce), social shopping, omni-channel.
- Ćwiczenie praktyczne – projektowanie strony produktowej i plan promocji e-sklepu
Promocja i reklama online w kontekście e-commerce
- Skuteczne sposoby promocji i reklamy online typu direct response
- Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu e-sklepu (e-mail, SEM, ePR, display, etc.)
- Niestandardowe narzędzia promocji online w obszarze e-handlu
Generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe
- Co to jest lead i jakie są jego rodzaje
- Model generowanie leadów
- Taktyki i skuteczne sposoby pozyskiwania leadów w ramach B2C i B2B
- Dojrzewanie klienta, czyli lead nurturing w praktyce
- Performance marketing i afiliacja
Landing Page w praktyce
- Jak projektować efektywne strony docelowe (LP)
- Strategiczny trójkąt LP – co decyduje o powodzeniu akcji
- Formularz kontaktowy – najlepsze wzorce i typowe błędy
- Motywacje i zachęty do wypełniania formularzy online
- Ćwiczenie praktyczne – LP i formularze- projektowanie, ocena, analiza
Warsztaty poprowadzi Artur Maciorowski
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.,
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: [email protected]