Każdy przedsiębiorca oraz menedżer związany ze sprzedażą pragnie aby była jak największa. Podczas wydarzenia najlepsi eksperci będą podpowiadali jak systemy CRM wspierają kadrę zarządzającą oraz pracowników w osiągnięciu zamierzonych celów przedsiębiorstwa.
Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w konferencji „Wielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży”, która odbędzie się 25 stycznia 2017 r. w Warszawie.
Na spotkaniu poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia jak:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Contact Center
- Workflow
- Business Intelligence
- Analiza danych klienta
- Zarządzanie wiedzą
- Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- Usługi i aplikacje mobilne
- Systemy mailingowe i SMS-owe
Do udziału zostali zaproszeni:
- Przedstawiciele zarządu
- Dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami:
- Marketingu
- Sprzedaży
- Handlowego
- IT
- BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Więcej informacji na stronie: multiexpo.pl/crm1
Rejestracja: multiexpo.pl/crm1/rejestracja
Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Kontakt:
Aleksandra Orłowska
mobile: +48/531 375 811
e-mail: [email protected]