Wielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży

Kiedy

25.01.2017    

Gdzie

GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa

Każdy przedsiębiorca oraz menedżer związany ze sprzedażą pragnie aby była jak największa. Podczas wydarzenia najlepsi eksperci będą podpowiadali jak systemy CRM wspierają kadrę zarządzającą oraz pracowników w osiągnięciu zamierzonych celów przedsiębiorstwa.

pirb_logoPolski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w konferencji „Wielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży”, która odbędzie się 25 stycznia 2017 r. w Warszawie.

Na spotkaniu poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia jak:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Do udziału zostali zaproszeni: 


  • Przedstawiciele zarządu
  • Dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami:
    • Marketingu
    • Sprzedaży
    • Handlowego
    • IT
    • BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Więcej informacji na stronie: multiexpo.pl/crm1

Rejestracja: multiexpo.pl/crm1/rejestracja 


Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.

Kontakt:


Aleksandra Orłowska
mobile: +48/531 375 811
e-mail: [email protected]

Scroll to Top