Wielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży

Data: 25.01.2017, GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza Warszawa

Każdy przedsiębiorca oraz menedżer związany ze sprzedażą pragnie aby była jak największa. Podczas wydarzenia najlepsi eksperci będą podpowiadali jak systemy CRM wspierają kadrę zarządzającą oraz pracowników w osiągnięciu zamierzonych celów przedsiębiorstwa.

pirb_logoPolski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w konferencji „Wielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży”, która odbędzie się 25 stycznia 2017 r. w Warszawie.

Na spotkaniu poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia jak:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Do udziału zostali zaproszeni: 


  • Przedstawiciele zarządu
  • Dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami:
    • Marketingu
    • Sprzedaży
    • Handlowego
    • IT
    • BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Więcej informacji na stronie: multiexpo.pl/crm1

Rejestracja: multiexpo.pl/crm1/rejestracja 


Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.

Kontakt:


Aleksandra Orłowska
mobile: +48/531 375 811
e-mail: aleksandra.orlowska@pirbinstytut.pl



Dawid ZarazińskiWielokanałowa komunikacja z klientem a strategia sprzedaży