Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Data: 04.12.2018, Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” Warszawa

Co jest kluczem do poznania swojego klienta? Jakie korzyści płyną z systemów CRM? Jak zwiększyć sprzedaż i tym samym zyski firmy? Jak wzbudzić zaufanie wśród klientów? I przede wszystkim – jak wybrać system dopasowany do potrzeb?

Podczas wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM odpowiemy na wszystkie powyższe pytania. Rozwiejemy wątpliwości i spróbujemy znaleźć złoty środek, aby system CRM w Twojej firmie działał kompatybilnie i był Ci pomocą, a nie przeszkodą.

Zapraszamy do wspólnej debaty, która odbędzie się 4 grudnia w Warszawie podczas konferencji “Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”.

Podczas wydarzenia prelekcje poprowadzą:

– Rafał Tabaczek – Trener, Coach, Mówca, Wykładowca, Praktyk NLP, Konsultant
“Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych”
(W dzisiejszym świecie mobilnym, opartym na nowych technologiach, z klientami, którzy nie chcą już robić zakupów w tradycyjnych sklepach, wymogiem efektywności jest dobrze zmotywowany, mobilny, ale i rozproszony zespół handlowców. Jednak czy zarządzanie takim zespołem w dzisiejszych czasach jest możliwe? Czy szef XXI wieku musi się sklonować, żeby efektywnie zarządzać swoim zespołem? Jak dziś można poradzić sobie z zarządzaniem ludźmi, rozsianymi po całym kraju, tak by mówić o motywacji a nie kontroli. Jak osiągnąć sukces w sprzedaży, czyli rady B.Gatesa o WUP? Odpowiedzi na te oraz inne pytania poznasz podczas niezwykłego wystąpienia, na którym każdy z Uczestników weźmie udział w aktywnych ćwiczeniach, specjalnie przygotowanych dla dużych grup konferencyjnych (nawet 700 os.), tak by na własnej skórze, każdy poczuł możliwości przedstawianych treści.)

– dr Kaja Prystupa-Rządca – Wykładowca, Akademia Leona Koźmińskiego
“Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku”
(Mail, telefon czy też komunikator internetowy to podstawowe narzędzia komunikacji i budowania relacji w biznesie. Szybkie, proste ale czy efektywne? Współpraca wirtualna posiada swoją ciemną stronę, ponieważ nie zapewnia bogatego przekazu komunikacyjnego. Zbudowanie głębokiej relacji z rozmówcą, gdy nie mamy bezpośredniego z nim kontaktu, jest bardziej czasochłonne. Dodatkowo łatwiej o pomyłki, nieporozumienia a nawet konflikty. Podczas prelekcji poznasz kluczowe zasady komunikacji i budowania relacji z klientami w wirtualnym otoczeniu, które zostały opracowane na podstawie badań najlepszych praktyk organizacyjnych)

– Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej, Black Red White
“Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych”

– Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist, Brand24
“Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów”

– Szymon Negacz – Sales Consultant & Owner, Sellwise
“Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?”

– Jacek Piątkowski – Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej, Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
“Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę.”

– Marek Paszkowski – Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
temat w trakcie opracowania

Ponadto konferencja obejmować będzie tematy tj.:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Wystarczy się jedynie ZAREJESTROWAĆ >>

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt.

Kontakt:

Daria Biernacka – Kierownik Projektu
mobile: 531-375-811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl



Wczytuję mapę...
Dawid ZarazińskiWsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM