Organizator, firma MultiExpo Sp. z o.o., ma zaszczyt Państwa zaprosić do udziału w konferencji: „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”.
Data i miejsce: 2 grudnia 2015 r., Warszawa
Co w programie?
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- SocialCRM czyli jak w mediach społecznościowych traktować klientów?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: – Marketingu – Sprzedaży – Handlowego – IT – BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Strona wydarzenia: multiexpo.pl/crm-2
Rejestracja: multiexpo.pl/crm-2/rejestracja
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT
Kontakt:
Dorota Iwanicka
Kierownik Projektu
mobile: +48/691 571 598
e-mail: [email protected]