Pozyskanie współczesnego klienta… Rozpoznanie jego potrzeb… Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy… Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM? To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!
Już 9 grudnia podczas konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM” odbędzie się dyskusja o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.
Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:
– Błażej Pabiszczak – Chief Executive Office, YetiForce, ”Najlepszy otwarty CRM w praktyce”
– Krzysztof Zych – Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o., ”Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych”
– Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation, ”Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?”
– Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24, ”Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu”
-Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy, ”Inbound marketing – tylko dla orłów”
– Grzegorz Filipowicz – Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski – Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A. „Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji”
– Jakub Kubalski – Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k. „Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii”
– dr Tymoteusz Doligalski, SGH „Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu”
Proponowana tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Do udziału w konferencji Organizatorzy zapraszają:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Strona konferencji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm
Link do rejestracji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Dagmara Kochańska
mobile +48 535 304 214
e-mail: [email protected]