Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Data: 09.12.2014, MultiTrain Warszawa

Pozyskanie współczesnego klienta… Rozpoznanie jego potrzeb… Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy… Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM? To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!

Już 9 grudnia podczas konferencji “Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM” odbędzie się dyskusja o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.

Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:

– Błażej Pabiszczak – Chief Executive Office, YetiForce, ”Najlepszy otwarty CRM w praktyce”

– Krzysztof Zych – Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o., ”Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych”

– Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation, ”Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?”

– Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24, ”Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu”

-Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy, ”Inbound marketing – tylko dla orłów”

– Grzegorz Filipowicz – Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski – Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A. “Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji”

– Jakub Kubalski – Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k. “Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii”

– dr Tymoteusz Doligalski, SGH “Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu”

Proponowana tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą

Do udziału w konferencji Organizatorzy zapraszają:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Strona konferencji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm

Link do rejestracji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:

Dagmara Kochańska
mobile +48 535 304 214
e-mail: dagmara.kochanska@multiexpo.pl



Przewiń do góry