Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Data: 31.01.2018, GoldenFloor Plaza - Millennium Plaza Warszawa

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych.

  • Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb?
  • Jak być o krok przed konkurencją?

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:

“Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”

31 stycznia w Warszawie

Wstęp wolny,  wymagana rejestracja ->>

Tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą

Do udziału zapraszamy:  przedstawicieli Zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami:(Marketingu, Sprzedaży, Handlowymi, IT, BOK), osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie, osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie.

Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Czas trwania: 9.30 – 14.30

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel. + 48 531 375 811
katarzyna.medvedieva@pirbinstytut.pl



Wczytuję mapę...
Dawid ZarazińskiWsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM