Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych.
- Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb?
- Jak być o krok przed konkurencją?
Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji:
„Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”
31 stycznia w Warszawie
Wstęp wolny, wymagana rejestracja ->>
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Do udziału zapraszamy: przedstawicieli Zarządu, dyrektorów i kierowników zarządzających działami:(Marketingu, Sprzedaży, Handlowymi, IT, BOK), osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w firmie, osób zajmujących się wdrożeniem systemów CRM w firmie.
Organizator zapewnia uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Czas trwania: 9.30 – 14.30
Kontakt z organizatorem:
Katarzyna Medvedieva
Asystentka ds. promocji
tel. + 48 531 375 811
[email protected]