Konferencja daje możliwość dzielenia się doświadczeniami i omówienia najnowszych trendów w branży, ale przede wszystkim to doskonała okazja do spotkań i rozmów biznesowych, często na najwyższym poziomie.
Takie spotkania są szczególnie istotne zwłaszcza dzisiaj, kiedy branże turystyczna i hotelarska stoją przed wyzwaniami związanymi z dynamicznie zmieniającą się sytuacją polityczną i gospodarczą w świecie, również w miejscach, które jeszcze niedawno były światowymi kurortami. Czy polscy hotelarze będą potrafili wykorzystać szansę, jaka pojawiła się przed nami? Jak stworzyć Inteligentny Hotel? Jak skutecznie zarządzać hotelem w 2017 roku? Jak ważną rolę w zarządzaniu obiektami hotelowymi pełni marketing? Na te pytania próbować będą odpowiadać Patroni Merytoryczni nowej konferencji dla hotelarzy, która wystartuje już za miesiąc.
Konferencja „Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych” już 4 kwietnia w Warszawie. Do bezpłatnej rejestracji zapraszamy: właścicieli hoteli, dyrektorów hoteli, dyrektorów ds. marketingu, managerów ds. marketingu, osoby zarządzające obiektami biznesowymi, gastronomicznymi i typu leisure.
Zarejestruj się już teraz ->> Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Patroni honorowi konferencji: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Na forum wystąpią:
- Henryk Mruk – profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, oraz pracownik w Katedrze Handlu Międzynarodowego
„Rola marketingu w budowaniu partnerstwa z klientem” - Karol Weber – Inspektor Hotelowy
„Hotel Inteligentny – sprawna obsługa, zadowolony gość, wyższy zysk inwestora” - Adam Latek – Managing Director, Latek Hotels
„Reklama i marketing w Smart TV i technologii VR jaki wpływ ma na sprzedaż usług hotelarskich” - Anna Nowakowska – Manager ds. Kluczowych Klientów w Hotelu NARVIL Conference & Spa
„Nowe technologie w branży hotelarskiej i gastronomicznej, po co , dlaczego i czy są nam potrzebne? Przegląd technologicznych trendów i prognoz na najbliższy sezon” - Dagmara Plata – Alf – CEO w firmie Hotel Media Group
„Innowacyjne narzędzia marketingu internetowego dla obiektów hotelowych i restauracji” - Sebastian Hikała – Dobrzański – CEO projektu 4Gastro
„Technologie sprzedaży i marketingu w Gastronomii. Czyli pokolenie „Z” gościem Restauracji” - Marcin Dyrda – właściciel, GastroWiedza.pl
„Ponadprzeciętny serwis w gastronomii hotelowej’ - Tomasz Bursztynowicz – Dyrektor pionu hotelowego, Nosalowy Dwór Resort & Spa
„Oczekiwania nowej generacji Gości, jakim powinien sprostać nowoczesny hotel”
Uczestnikom konferencji zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Miejsce konferencji: Warszawa
Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: [email protected]