Sprzedaż transgraniczna (z ang. cross-border) to jeden z najważniejszych trendów w e-handlu w 2018 r. Oznacza to dla polskich sklepów internetowych szansę rozwoju biznesu na nowych rynkach. Jedną z firm, która zamierza podbić serca kolejnych konsumentów jest PIXERS.
Polskie sklepy internetowe mają bardzo dobrą ofertę produktową i z powodzeniem mogłyby odważniej ją prezentować zagranicznym klientom. Sukcesy takich przedsięwzięć jak Eobuwie, Answear.com, a także marek z Grupy LPP potwierdzają, że zainteresowanie zakupami w Polsce wśród konsumentów z Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii, Niemiec, Bułgarii, krajów nadbałtyckich, a nawet z Grecji wzrasta – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, Country Manager PayU w Polsce.
Jednym z rozwiązań usprawniających zarządzanie e-biznesem działającym nawet na kilkudziesięciu różnych rynkach, jest integracja z platformą płatniczą gwarantującą dostęp do popularnych lokalnych metod płatności i natychmiastowe rozliczenie każdej transakcji. PIXERS, oferujący spersonalizowane usługi graficzne na tapetach, fototapetach, naklejkach czy obrazach, właśnie wdrożył takie rozwiązanie.
Działamy na rynku Home&Deco od 8 lat, dostarczając spersonalizowane dekoracje klientom z 99 krajów. Oferujemy usługi najwyższej jakości i wciąż rozszerzamy naszą ofertę. Realizujemy transakcje w 16 walutach, ale planujemy dalszy rozwój na rynkach zarówno europejskich, jak i tych bardziej egzotycznych jak np. Indie, dlatego PayU jest dla nas idealnym partnerem biznesowym. Z jednej strony umożliwiamy klientom skorzystanie wszędzie z tej samej platformy, obsługiwanej przez znaną i zaufaną markę, a z drugiej — poszerzamy ofertę płatności online o kolejną możliwość, co jest dla naszych klientów ważnym atutem. Zależy nam na tym, by mieli wybór, a zakupu dokonywali w komfortowy i bezpieczny sposób. Obecnie PayU obsługuje transakcje w aż 6 kluczowych dla nas walutach, a już wkrótce możliwe będzie dokonanie zakupów w ramach systemu Raty z PayU oraz odroczenie terminu płatności, dzięki usłudze PayU Płacę Później – mówi Aleksandra Szol-Tułecka, CEO PIXERS.
Platforma PayU Hub, którą wybrał PIXERS, agreguje wszystkie usługi oferowane przez PayU na świecie, tj. w trzech największych pod względem dynamiki wzrostu gospodarczego regionach: w obszarze EMEA (który obejmuje także Polskę), w Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Dzięki integracji z jednym API sklepy mogą uzyskać dostęp do kilkuset lokalnych metod płatności i portfeli elektronicznych oraz usług finansowych takich jak raty online czy odroczenie płatności.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.