Pięć raportów dostępnych w programie ITCube CRM, które dają przewagę nad konkurencją

Dobrze wdrożony program CRM spowoduje, że Twoja firma będzie pracować efektywniej, a Twoi klienci docenią indywidualne, profesjonalne podejście do biznesu. Istnieje wiele różnych rodzajów raportów w systemie ITCube CRM, ale wybraliśmy pięć z nich, które mogą przyczynić się do szybszego rozwoju Twojej firmy.

Analizujzapotrzebowanie swoich Klientów

Aby jak najlepiej poznać potrzeby klientów oddaliśmy do Twojej dyspozycji raporty analizujące sprzedaż oraz zapytania ofertowe. Dzięki tej funkcji bardzo szybko sprawdzisz co i po jakich cenach kupował Twój klient oraz jaka polityka rabatowa go dotyczyła. Daty realizacji transakcji pozwolą dodatkowo ocenić częstotliwość zakupów. Bardzo łatwo sprawdzisz także czy są jakieś produkty, o które Klient pytał a nie zdecydował się na ich zakup. Możesz również podejść do sprzedaży od strony produktu – czyli sprawdzić kto, w jakich ilościach i za ile kupował dany produkt i dzięki tej wiedzy zaoferować wybrany asortyment innym firmom.

 

Pięć raportów dostępnych w programie ITCube CRM, które dają przewagę nad konkurencją 1

Wyznaczaj cele sprzedażowe

Kolejny niezwykle przydatny mechanizm w programie CRM to definiowanie celów sprzedażowych. Dzięki tej funkcjonalności możesz w bardzo łatwy sposób definiować plany sprzedażowe dla całej firmy, swoich handlowców czy dystrybutorów, a następnie czuwać nad ich prawidłową realizacją. Wyznaczaj cele sprzedażowe tak, aby pracownicy zawsze wiedzieli do czego mają dążyć oraz mogli na bieżąco śledzić stan realizacji swojego planu.

Poznaj swoich kluczowych klientów

Raport najbardziej zyskownych klientów wydaje się być absolutnie kluczowym narzędziem w systemie CRM.  Ustalenie kto jest jest najbardziej dochodowym klientem powinno być podstawowym celem, co nie zawsze jest proste bez specjalistycznego narzędzia.  W momencie gdy poznasz kluczowych kontrahentów możesz skoncentrować się na ich obsłudze. Dzięki temu na pewno zwiększysz zyski Twojego biznesu.

Monitoruj zaniedbanych klientów

ITCube CRM daje Ci możliwość odnalezienia firm, które zostały zaniedbane przez handlowców. Dzięki temu narzędziu będziesz mógł nawiązać ponowny kontakt z Klientami i dowiedzieć się dlaczego przestali kupować w Twojej firmie, a następnie przekonać ich do ponownych zakupów.

Analizuj globalną sprzedaż

Korzystając z raportu globalnej sprzedaży możesz analizować przychody oraz zyski w rozbiciu na wiele kryteriów. Dowiedz się, który dział sprzedaje najwięcej, kto jest najlepszym sprzedawcą, które produkty generują największy zysk.  Sprawdź, które akcje marketingowe wygenerowały największe przychody oraz w jaki sposób Klienci trafiają do Twojej firmy. Szczegółowe analizy to podstawa dobrze zarządzanej firmy oraz klucz do podejmowania trafnych decyzji i opracowywania nowych strategii biznesowych.

Przeczytaj więcej o programie ITCube CRM dostępnym on-line na stronie https://itcube.pl/crm

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top