Agencja Afilo przygotowała „Poradnik nowoczesnego afilianta”. Publikację – przygotowaną w formie e-booka – można bezpłatnie pobrać ze stron Afilo.
Zainteresowanie reklamą internetową rozliczaną za efekt jest coraz większe, zarówno wśród specjalistów od marketingu odpowiedzialnych za budżety swoich firm, jak i wśród wydawców stron internetowych. Rośnie liczba kampanii uruchamianych w ramach sieci afiliacyjnych oraz liczba serwisów internetowych, które chcą u siebie wyświetlać tego typu reklamy. Rośnie też zapotrzebowanie na praktyczną wiedzę dotyczącą programów partnerskich. Przygotowany przez Afilo poradnik adresowany jest zarówno dla osób zaczynających swoją przygodę z marketingiem afiliacyjnym, jak i dla bardziej zaawansowanych uczestników tego rynku.
– Reklama rozliczana za efekt to w tym momencie jedna z najpopularniejszych i najbardziej pożądanych form reklamy. Spece od reklamy i marketingu dostrzegli jej skuteczność, przejrzystość i wysoką efektywność, a właściciele stron i serwisów internetowych zauważyli, że jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów zarabiania na swoich witrynach. – mówi Adam Dyba, prezes Afilo. – Jednocześnie rośnie zapotrzebowanie na praktyczną wiedzę. Poszukują jej i reklamodawcy, którzy chcą lepiej wydawać swoje pieniądze na reklamę, i właściciele stron, którzy chcą te reklamy pokazywać. Mam nadzieję, że nasza publikacja będzie przydatna dla jednych i drugich. – dodaje.
„Poradnik nowoczesnego afilianta” to 26 stron praktycznych wskazówek, porad i informacji. Skierowany do początkujących jak i bardziej zaawansowanych afiliantów. Poszczególne rozdziały kierowane są tak do reklamodawców, jak i wydawców. Ci pierwsi dowiedzą się jak efektywniej wykorzystać budżet reklamowy, jaki model rozliczeń wybrać i jak optymalizować kampanie. Natomiast ci drudzy będą mogli przeczytać o tym jak dopasować właściwe kampanie do swoich serwisów i jak maksymalizować zyski. W poradniku znalazły się też informacje o tym korzystać z narzędzi informatycznych takich jak Direct Track.
Publikacja jest pracą zbiorową przygotowaną przez specjalistów Afilo. Poradnik można pobrać bezpłatnie ze strony firmowej agencji: TUTAJ
Afilo było również inicjatorem powstania poradnika „Marketing afiliacyjny” w ramach IAB. Jeden z rozdziałów w publikacji IAB pochodzi z „Poradnika nowoczesnego afilianta”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.