Pije i przelewam… – nowa kampania Inteligo

Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa w prasie, Internecie i na billboardach oraz wzbogacenie oferty konta Inteligo o nowe produkty przy jednoczesnym utrzymaniu wygody i atrakcyjnych warunków korzystania z konta – to najważniejsze plany PKO Banku Polskiego SA oraz Inteligo Financial Services S.A. na najbliższy czas.

Konto Inteligo od 1 listopada bieżącego roku jest prowadzone przez PKO Bank Polski SA – krajowego potentata bankowości detalicznej. Połączenie już procentuje. Klienci Inteligo otrzymali dostęp do największej w Polsce sieci placówek i bankomatów, z których mogą korzystać za darmo.

Oferta konta Inteligo zostanie wzbogacona w przyszłym roku o nowe produkty. W pierwszym kwartale klientom Inteligo zostanie zaoferowana platforma do zarządzania finansami osobistymi, umożliwiającą zakup i sprzedaż jednostek uczestnictwa Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, która zostanie zaoferowana wspólnie z PKO Credit Suisse. Klienci Inteligo otrzymają również nowy kredyt gotówkowy, który zastąpi dotychczasowy kredyt oferowany z GE Capital Bank S.A.

Jacek Obłękowski, Członek Zarządu PKO Banku Polskiego SA, nie ma wątpliwości, że z efektu synergii będzie czerpać także PKO BP SA: – Połączenie PKO BP, posiadającego wszechstronną ofertę oraz największą w kraju sieć placówek i bankomatów, z nowoczesnością i wygodą konta Inteligo daje nam możliwość stworzenia atrakcyjnej oferty bankowej, zarówno dla klientów indywidualnych jak i małych firm.

Jednym z najistotniejszych działań Inteligo w bieżącym roku jest nowa kampania reklamowa pod hasłem „Wybierz wygodę”, która rozpocznie się 15 listopada 2002 i potrwa do końca roku. Kampania będzie podkreślać wygodę i oszczędność czasu, jaką niesie ze sobą korzystanie z konta Inteligo oraz bezpośrednie korzyści, jakie płyną dla klientów z przyłączenia przez PKO BP SA, lidera rynku tradycyjnej bankowości detalicznej, marki Inteligo – lidera bankowości elektronicznej.

Reklama ukaże się w głównych dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach, a także w portalach internetowych, popularnych serwisach finansowych oraz na billboardach w ośmiu największych miastach Polski.

– Marka Inteligo zyskuje wsparcie banku, który cieszy się ogromnym zaufaniem klientów i jest synonimem bezpieczeństwa i stabilności. Ten krok zbliża ofertę konta Inteligo do ideału, bo pozwala nam połączyć najlepsze cechy bankowości klasycznej i bezpośredniej. Klienci to doceniają. Świadczą o tym wyniki badań i bezpośrednie reakcje Klientów – powiedział Tomasz Kaźmierowski, Członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top