Pinterest wprowadza narzędzia analityczne dla swych klientów biznesowych. Dla serwisu ma to być ważny krok w kierunku zarabiania pieniędzy.
Pinterest nie wyświetla reklam na swych stronach, ale dla wielu marek jest to świetnie miejsce promocji swoich produktów – od listopada ubiegłego roku serwis oferuje zresztą prowadzenie oficjalnych kont dla przedsiębiorstw. Serwis chce teraz zaoferować firmom narzędzia do analizy zachowań użytkowników, donosi Reuters. Pierwsze z nich dostępne ma być za darmo już dziś. Raportować ma m.in. na temat ilości kliknięć zdjęć danej marki.
W lutym Pinterest pozyskał 200 mln dolarów finansowania od takich firm jak Andreessen Horowitz czy Bessemer Venture Partners. Wartość serwisu przy tej okazji oszacowana została na… 2,5 mld dolarów. Według danych comScore serwis odwiedza ok. 30 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.
Narzędzia analityczne będą ważną częścią tworzenia „fundamentów do zarabiania”. Pomysł na pieniądze może oprzeć się o jakąś formę reklamową lub wprowadzenie możliwości zakupu produktów z systemem prowizyjnym. W najbliższej przyszłości Pinterest chce jednak uruchomić międzynarodowe wersje serwisu oraz wprowadzić system rekomendacji, który będzie podpowiadał użytkownikom profile do śledzenia, podobne do tych, które już polubił.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.